b_300_300_16777215_00_images_saebi2.jpg

خبر ، خبر بسیار خوب و امیدوارکننده ای در حوزه روابط عمومی استان تهران بود.علیرضا فخاری استاندار تهران در حکمی «محمد صائبی» را به عنوان مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران منصوب کرد.

در حکم استاندار تهران خطاب به صائبی آمده بود: نظر به مراتب شایستگی ، تعهد ، تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران» منصوب می‌شوید.

گفتنی است صائبی از نیروهای شهرداری تهران است که پیشتر ، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند ، مشاور فرهنگی ، رسانه و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرماندار تهران و نیز ریاست کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

از شنیدن این خبر حال خوبی پیدا کردم ؛ چون به عنوان یک رزمنده قدیمی و یک خبرنگار 54 ساله که 31 سال سابقه رسانه دارم ، از عملکرد بعضی چهره ها آگاه هستم. آنجا که اداره کل روابط عمومی استانداری تهران در طی سال های گذشته از توانمندی های گذشته دور شده بود ، نیاز به یک نیروی ولایی و توانمند در این اداره کل احساس می شد و استاندار محترم بهترین گزینه را انتخاب کردند.محمد صائبی از جمله مدیران نمونه و دلسوزی می باشد که صداقت و جدیت را سرلوحه برنامه های خود قرار می دهند و در سخت ترین شرایط ، سربلند از میدان بیرون آمده است.او انسانی مهربان و عاشق خدمت است که باید از وجود ارزشمند وی در بالاترین پست های مدیریتی خصوصا در حوزه روابط عمومی ، بهره مند شد.

صائبی دیر آمد ، او لایق بهترین جایگاه در عرصه مدیریت روابط عمومی در سطح کشور است ؛ ولی هنوز می توان با حضور وی ، آینده ای روشن را در اعتلای روابط عمومی استانداری تهران متصور بود.امید است همه مدیران روابط عمومی استان تهران با تمام توان به یاری محمد صائبی آمده و با وی در امور مختلف ، همگام باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات بسیار خوبی در حوزه روابط عمومی استان تهران باشیم.

*رضا نورمحمدی – 20 اردیبهشت ماه 1402 - خبرنگار خبرتهران و مدیر پرتال خبری شهرداریها

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس