b_300_300_16777215_00_images_ev.jpg
 
به مناسبت روز خبرنگار طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، ضمن دعوت از جمعی از اصحاب خبر و رسانه با اهدا لوح تقدیر و هدایا از تلاش گران عرصه اطلاع رسانی 21مرداد ماه جاری در اتاق جلسات این اداره تقدیر کرد.
 

طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسداشت مقام خبرنگاران گفت: شجاعت، ایثار، استقامت و تلاش بی دریغ اصحاب خبر و رسانه، راز انتقال دقیق و سریع و درست اخبار است که با نگاه دلسوزانه و مسئولانه در مسیر اعتلای نظام و رفاه مردم همواره نقشی تاثیر گذار داشته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با بیان این مهم که شایسته است خبرنگاران دغدغه های مردم و تلاش مسئولان برای کاستن مشکلات ناشی از تحریم، کرونا و ... را چون همیشه با درایت منعکس کرده و در مقابل هجمه رسانه ای بیگانگان و بدخواهان نظام که همواره با برجسته نشان دادن نقاط ضعف و بیان مطالب کذب علیه ملت شریف ایران جنگ رسانه ای نابرابر داشته اند، ایستادگی کنند.

خاطر نشان می شود در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و جمعی از اصحاب خبر و رسانه مباحث مربوط به مشکلات پیش روی ایشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان از تلاش ایشان با اهداء لوح و هدایا قدردانی شد.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداري تهران , يارانه , استانداري تهران , فرمانداري تهران , رضا نورمحمدي , عطيه مومني , ايرانگردي , گردشگري , بليت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قيمت ارز , قيمت دلار , بخشداري , دهياري , شوراي اسلامي شهر , پرسپوليس , استقلال , ليگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس