b_300_300_16777215_00_images_shareghii.jpg


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران بر لزوم مهارت آموزی زنان روستایی به عنوان مانعی در برابر مهاجرت تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ ثریا شارقی با اشاره به اهمیت آموزش در روستاها اظهار داشت: یکی از راه هایی که می تواند باعث توسعه مشاغل خانگی و مانع مهاجرت روستاییان شود، توسعه آموزش و مهارت به ویژه در زمینه مشاغل خانگی می باشد.

وی افزود: منظور آموزش های سنگین، سخت و طولانی نیست بلکه آموزش چند ساعته یک مهارت می تواند زندگی معیشتی یک فرد را متحول کند ولی از آنجا که این شرایط در روستاها کمتر فراهم است یا اطلاعات خانواده ها کامل نیست موفقیت در این موارد کمتر می باشد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران عنوان کرد: دولت باید تسهیل گری کند و گام نخست را بردارند؛ در این راستا ۳۳۰ شغل و حرفه خانگی در استان تهران تعریف شده، به عنوان نمونه زیور آلات، فرش، تراش سنگ ها قیمتی، کشت زعفران و قارچ، حوله بافی، پارچه‌بافی و غیره که با حمایت معاونت زنان ریاست جمهوری به شکل پایلوت انجام دادیم.

شارقی سپس گفت: علاقه مندی زنان روستایی به ویژه جوانان تحصیل‌کرده روستایی جالب بود و ایجاد انگیزه کرد مثلاً آموزش رشته حوله بافی و پارچه بافی سنتی که از هنرهای در حال منسوخ شدن می باشد توسط یک استاد در استان برگزار شد که با استقبال زیادی روبرو شد که نشان می دهند به عنوان دولت و تسهیل گر در زمینه توسعه مشاغل خانگی باید بیشتر تلاش کنیم.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس