b_300_300_16777215_00_images_torabaly3.jpg
 
به همت آقای میثم ترابعلی دبیر انجمن صنفی مدیران سالن های سینمای ایران و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای پنجمین بار ، سینما هنر شهرستان با اکران فیلمهای سینمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر ، میزبان علاقه مندان به هنر هفتم می شود.
به گزارش خبرتهران ، در دیدار آقای میثم ترابعلی دبیر انجمن صنفی مدیران سالن های سینمای ایران با حسین قربانی مسئول اداره مذکور ، در خصوص نحوه و زمان اکران فیلمها و نیز بررسی راههای تسهیل حضور علاقه مندان در سینما از طریق  همکاری و هماهنگی با نهادهای فرهنگی هنری  و تبلیغات شهری و ... گفتگو شد.

حسین قربانی ضمن تشکر از تلاشهای دبیر انجمن صنفی مدیران سالنهای سینمای ایران و نیز پرسنل پر تلاش سینما هنر پیشوا افزود: از زمان تولد سینما، همواره هنر هفتم در جهان به عنوان رسانه ای تأثیر گزار همواره در دو قطب مخالف در خدمت ارزشها و ضد ارزشها بوده و در بسیاری موارد کشورهای سلطه جو از این ابزار برای استحاله افکار مردم تحت سلطه خود و توجیه رفتار غیر انسانی خود بهره جستند. وی اضافه کرد در این تقابل نابرابر، هنرمندان متعهد باید از این ابزار قدرتمند برای تولید شاهکارهایی در خدمت انسانیت و آرمانهای مقدس، استفاده کنند.

وی افزود:طبق توافقات انجام شده چون سنوات گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سینما هنر در حاشیه اکران فیلمهای فجر ، با برگزاری نمایشگاه های فرهنگی هنری و برنامه های جنبی لحظاتی شاد برای شهروندان ایجاد می­ کند.گفتنی است علاقه مندان می­ توانند برای تماشای فیلمهای فجر از طریق سایت سینما تیکت اقدام به خرید بلیط نمایند.

شایان ذکر است سینما هنر با مدیریت زوج سینمایی: آقای امیر ترابعلی و خانم مهدیه ترابعلی که از فعالان فرهنگی و هنری منطقه می باشند , مورد توجه اهالی هنردوست جنوبشرق استان تهران قرار گرفته است.

 

b_300_300_16777215_00_images_torab.jpg

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس