b_300_300_16777215_00_images_mansuri.jpg 


استاندار تهران گفت: آمار جرائم سرقت در غرب استان تهران ۶ درصد کاهش یافته و در حوزه زیرساختی تعداد قابل توجهی خودرو و موتورسیکلت اضافه و چندکلانتری تاسیس شده است.​​​​

محسن منصوری در حاشیه نشست با فرمانده انتظامی ویژه غرب استان که به مناسبت هفته فراجا در سالن جلسات ستاد این فرماندهی در شهریار برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با کار شبانه روزی و جهادی، برخی کمبودهای احتمالی در حوزه ی امنیت را جبران میکند.حضور اعتقادی و شبانه روزی پرسنل فراجا مبین و موید این موضوع است.    

استاندار تهران عنوان کرد: طی این نشست آخرین وضعیت امنیتی و شرایط کشور مورد تحلیل قرار گرفت و بحث‌های کاری نیز مطرح شد.منصوری همچنین با اشاره به برگزاری کمیسیون مبارزه با سرقت غرب استان تهران خاطرنشان کرد: باتوجه به گزارش ارائه شده، حدود ۶ درصد آمار جرائم سرقت در غرب استان تهران حدفاصل دو جلسه اخیر، کاهش یافته که نشان از طراحی و برنامه‌ریزی است.   

استاندار تهران ادامه داد: در حوزه لجستیک و زیرساخت منطقه غرب استان تقویت شده و تعداد قابل توجهی خودرو و موتورسیکلت به این ناوگان اضافه و کلانتری‌هایی تاسیس شده است.وی با بیان اینکه در جمع‌آوری معتادین متجاهر اقدامات خوبی انجام شده، تصریح کرد: در تامین امنیت و کاهش سرقت در غرب استان تهران فعالیت‌های قابل توجهی انجام شده است.   

استاندار تهران در مورد وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار اظهار داشت: سرکشی مرتب از بیمارستان انجام می‌شود و کار عمرانی به‌خوبی پیش می‌رود، البته افت‌‌وخیزهایی در کار هست اما سعی می کنیم طبق برنامه زمان‌‌بندی که ریاست جمهوری اعلام کردند کار انجام شود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس