b_300_300_16777215_00_images_absh.jpg


مدیر امور منابع آب شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس، از انسداد 4حلقه چاه غیر مجاز و جلوگیری از تخلیه سالانه 79 هزار و 200 مترمکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش خبرتهران ، "حیدر دهقانی" با اعلام این خبر، تصریح کرد: با تلاش واحد حقوقی و با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی تعداد 4 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور، به عمق کلی 90 متر و دبی 4 لیتر برثانیه پر و مسدود گردید.
وی با تاکید بر اینکه این چاه ها در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی و حفاظت از منابع آب های زیرزمینی مسدود شد، افزود: با انسداد این چاه از  از تخلیه سالانه 79 هزار و 200 متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی این امور جلوگیری گردید.
دهقانی با تاکید بر ارتباط و همکاری خوب دستگاه قضایی با این امور برای برخورد با متخلفان تصریح کرد: برداشت بی رویه از منابع آب های زیر زمینی عواقب جبران ناپذیر کاهش آب‌های سطحی از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شورشدن و کاهش کیفیت آب را در پی دارد که با توجه به اهمیت این موضوع، این امور با جدیت تمام در راستای صیانت از منابع آبی و برخورد با متخلفین تلاش خواهد نمود.
مدیر امور منابع آب شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس در پایان، خاطر نشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس