b_300_300_16777215_00_images_qiamdasht.jpg

شهر قیامدشت خود را برای افتتاح، بهره برداری و یا احداث چندین پروژه مهم عمرانی، فرهنگی و خدماتی آماده می کند.قرار است همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه امام رضا(ع) این شهر بطور رسمی آغاز گردد.

برای احداث و راه اندازی این واحد آموزشی که در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع و با زیر بنایی به میزان ۱۷۰۰ متر مربع در طول مدت یکسال احداث و تجهیز شده است، اعتباری بالغ بر ۷۵میلیارد ریال جهت تملک و مبلغی به میزان ۵۸ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن تخصیص داده شده است.
بلوار شهید باهنر و دو میدان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و نماز واقع در این بلوار نیز از دیگر برندهای عمرانی جنوب شرقی استان تهران است.
برای تملک این بلوار ۹۰۰ متری که بار ترافیکی ضلع شرقی شهر را کاهش داده و سهولت دسترسی شهروندان را بعد از چندین سال به معابر اصلی شهر میسر می سازد ، ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و مبلغی به میزان ۸۰ میلیارد ریال نیز صرف انجام امور زیرساختی این پروژه همچون روشنایی، فضای سبز،آسفالت،جدول گذاری و پل بتنی کانال آب شده است.
فاز دوم این بلوار که شامل المان های میادین است نیز در عید سعید فطر رونمایی خواهد شد.
آغاز احداث بوستان ۲/۵ هکتاری با اعتبار تملکی ۲۰۰ میلیارد ریال و همچنین آغاز احداث سالن ورزشی آن هم با اعتباری به میزان ۴۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات عمرانی طلایی ترین شهر استان تهران در رفع محرومیت های شهری و توزیع عادلانه امکانات شهری در ضلع شرقی شهر است.
از زمان تاسیس و استقرار حوزه مدیریت شهری مستقل در قیامدشت چهره این شهر دگرگون شده و پروژه های مهمی که معضل حتی بیست ساله این شهر بوده با همت و کوشش اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار،مدیران و پرسنل  شهرداری قیامدشت به منصه ظهور رسیده است.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداري تهران , يارانه , استانداري تهران , فرمانداري تهران , رضا نورمحمدي , عطيه مومني , ايرانگردي , گردشگري , بليت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قيمت ارز , قيمت دلار , بخشداري , دهياري , شوراي اسلامي شهر , پرسپوليس , استقلال , ليگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس