b_300_300_16777215_00_images_safkar2.jpg

صافکاری Pdr به معنای ترمیم و از بین بردن موج ، فرو رفتگی ، برجستگی، قری و به صورت کلی دفورمگی سطح بدنه و آثار تصادف از روی خودرو است. صافکاری خودرو نیز همانند نقاشی از جمله کارهایی است که هنر شخص در نتیجه‌ی آن مهم و تأثیرگذار می‌باشد. در روش سنتی که از قالب، تنه و مشتی استفاده می‌شود و همچنین در روش جدید صافکاری بی‌رنگ خودرو که از میله های PDR استفاده می‌شود ، بدنه خودرو به کمک دقت ، تجربه و مهارت فرد ، با بهره‌گیری از تجهیزات مورد نیاز ترمیم می‌شود.

صافکاری خودرو به دو دسته کلی تقسیم می‌شود؛ صافکاری بی رنگ ماشین که صافکار بدون آسیب رساندن به رنگ بدنه، قسمت آسیب دیده را ترمیم می‌کند؛ در این نوع صافکاری pdr از افت قیمت خودرو جلوگیری می‌شود و صافکاری خودرو با رنگ که در آن تنها به ترمیم قسمت آسیب دیده پرداخته می‌‌شود و سپس مابقی کار به نقاش سپرده می‌شود تا به وسیله بتونه و آستر، خلل و فرج‌های روی سطح بدنه پوشانده و پس از آن رنگ آمیزی شود. تفاوت اصلی این دو مدل صافکاری، به طور مستقیم به میزان شدت ضربه وارده و اثر آن بر روی بدنه خودرو مرتبط است.

پس از تصادف یکی از دغدغه‌های مالکان خودرو این است که تا حد ممکن ، قسمت آسیب دیده با تکنیک صافکاری بدون رنگ خودرو ترمیم شده و رنگ آمیزی نشود تا خودرو دچار افت قیمت نگردد. دغدغه دیگر صاحبان خودروهای آسیب دیده این است که در صورت صافکاری بی‌رنگ خودرو به وسیله قالب تنه و مشتی ، قطعات داخلی خودرو باز نشوند و از قسمت پشت ، قطعات بدنه شکاف داده نشوند ؛ زیرا ممکن است به دلیل باز و بست غیر اصولی قطعات ، سروصداهایی ناخوشایند در داخل کابین به وجود بیاید.

 

b_300_300_16777215_00_images_safkar5.jpg



از این‌ها نیز بگذریم چالش و دغدغه دیگری که در خصوص صافکاری pdr خودرو وجود دارد، موج ناشی از ابزارهای قالب ، تنه و مشتی است. این اتفاق در اکثر خودروهایی که بر روی آن‌ها صافکاری بی‌رنگ انجام شده است ، دیده می‌شود. در صورتی که صافکاری ماشین اصولی و با دقت انجام شود از این اتفاق جلوگیری می شود و حتی قسمت‌هایی که نیاز به رنگ آمیزی دارند، به بتونه کمتری احتیاج پیدا می کنند و در نتیجه ضخامت رنگ افزایش نمی‌یابد ؛ بنابراین نتیجه کار مطلوب‌تر خواهد بود.

صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون رنگ از جمله روش‌های نوین برای بی‌رنگ درآوردن فرورفتگی‌های قسمت‌های مختلف بدنه خودرو است. در این مجموعه نیز از این روش در بسیاری از موارد مراجعه شده استفاده شده است. بهترین مرکز صافکاری pdr در شهر پیشوا و ورامین یعنی مرکز تخصصی صافکاری PDR پیشوا با مدیریت آقای اصغر مهدوی بنیان گذار مجموعه و استادان آقایان اکبر محمودی و مهدی خندان ، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.
رفع فرورفتگی‌های بدنه ماشین با این روش علاوه بر فن و هنر تعمیرکار ، نیازمند به میله‌ها و ابزارآلات PDR است که این مرکز با تکمیل تجهیزات خود آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می‌باشد.ما در این روش بدون چکش زدن به بدنه رویی و رنگ خودرو ، با استفاده از میله‌های PDR از پشت قسمت آسیب‌دیده به محل فرو رفته نیرو وارد می‌کنیم. این کار در کنار یکسری از فنون علمی و تجربی دیگر به ما کمک می‌کند تا بخش آسیب‌دیده را مثل روز اول در بیاوریم.

مرکز تخصصی صافکاری PDR پیشوا یکی از بهترین مراکز صافکاری pdr در پیشوا و ورامین می باشد. این مرکز دارای تیم متخصص و باتجربه در زمینه صافکاری است که از تجهیزات پیشرفته روز استفاده می کنند. خدمات این مجموعه تنها شامل انواع صافکاری نمی شود و می توانید برای پولیش ، لیسه گیری ، مات کردن بدنه خودرو ، دیتیلینگ , دمپینگ , سرامیک ماشین و سپرسازی نیز به این مجموعه مراجعه کنید.اگر شما نیز به دنبال یک صافکاری pdr در شهرهای پیشوا و ورامین برای خودرو خارجی خود هستید پیشنهاد می کنیم به مرکز تخصصی صافکاری PDR پیشوا مراجعه کنید و از خدمات با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید.در پروسه صافکاری PDR بدون رنگ ، متخصصان این تکنیک ابتدا محل ترمیم را مشخص کرده ، سپس با اعمال نیرو به قسمت تورفتگی با استفاده از میلهها اقدام به اصلاح بدنه میکنند.

 

b_300_300_16777215_00_images_safkar1.jpg



صافکاری PDR یک شاخه تخصصی از علم صافکاری به شمار میرود و بهتر است توسط افراد آموزش دیده و با تجربه در مرکز تخصصی صافکاری PDR پیشوا اعمال شود. در صورتی که کار بصورت حرفه‌ای انجام نشود امکان وارد شدن آسیب جدی به بدنه خودرو و بدفرم شدن آن وجود دارد.صافکار در این روش برای رفع فرورفتگی‌ها باید دست خود رو بچرخاند. چراکه سر این میله‌های فولادی PDR زاویه دارند. و همین چرخاندن دست‌ها برای برطرف کردن بخش فرورفته کافی است. البته به همین راحتی‌ها هم نیست و هنر و تجربه صافکار در بسیار موارد کمک حال آن می‌باشد.
هنگام بکارگیری روش PDR در صافکاری pdr رنگ پیکره خودرو بهتر است کاملا ثابت باشد ؛ به همین جهت زمانی که  بدنه خودرو بتازگی رنگ یا پولیش خورده است، استفاده از میله‌های pdr مجاز نیست. تمامی این فرایندها را مجموعه اتوبیرنگ به طور کامل برای شما شرح می دهند. در مرکز تخصصی صافکاری PDR پیشوا هدف این است مه بدنه خودرو بدون رنگ آمیزی و تنها با استفاده از میله های پی دی ار ترمیم شود و از قیمت خودرو کاسته نشود.


هنگام  بکارگیری میله‌های PDR در متد صافکاری بدون رنگ  اطمینان از سرد بودن اسکلت خودرو امر مهمی می باشد. این را هم بهتر است بدانید که همیشه استفاده از یک روش صافکاری موثر نمی باشد و گاهی نیاز به چکش کاری های مکرر در کنار استفاده از میله‌ها نیز می‌باشد.
بعد از اتمام کار با این روش در مرکز تخصصی صافکاری PDR پیشوا باید بدنه اتومبیل به زیر نور سفید برده شود تا اگر فرورفتگی و پستی و بلندی باقی مانده یا شکل گرفته مشخص شود. چون که کار با ابزار pdr خود باعث شکل گرفتن تغییراتی با طول موج کوتاه خواهد شد.

 

b_300_300_16777215_00_images_safkar3.jpg

 

یکی از موضوعات مهمی که در دهه‌های اخیر مورد توجه ماشین بازان و رانندگان خودرو‌ها قرار گرفته است دمپینگ یا همان صداگیری و عایق صوتی خودرو است. دمپینگ کردن خودرو به دلایل مختلفی انجام می‌شود.بهتر شدن کیفیت صدای بلندگو‌های خودرو و جلوگیری از ورود صدای موتور به داخل اتاق خودرو و ممانعت از ورود صدای کف خودرو به درون اتاق خودرو از جمله دلایل دمپینگ کردن یا آکوستیک کردن خودرو است.دمپینگ کردن خودرو نقش بسیار مهمی در سیستم صوتی خودرو‌ها دارد به این صورت که صداگیری یا همان عایق صوتی از لرزش درب‌ها هنگام پخش موسیقی در فرکانس‌های بالا جلوگیری می‌کند.به همین علت دمپینگ‌ها برای درب‌ها و محل‌هایی که بلندگوهای سیستم صوتی در آن نصب می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرند و همانطور که بالاتر گفتیم از دمپینگ برای جلوگیری از ورود صدای موتور به درون خودرو استفاده می‌شود که برای این کار ورق دمپینگ باید پشت داشبورد قرار بگیرد و بلرای جلوگیری از صداهای کف ماشین باید کف خودرو , دمپینگ شود.

دیتیلینگ خودرو به تمیز کردن و صفرشویی تمامی قسمتهای خودرو اعم از داخل و خارج به دقت زیاد و با استفاده از ابزار مخصوص؛ همچنین پولیش، واکس رنگ بدنه خودرو، ایجاد پوشش نانو سرامیک و یا اجرای کاور بدنه برای محافظت از رنگ خودرو گفته می شود. فراموش نکنید که مجموعه عملیات Car Detailing شامل تعمیر فنی یا مکانیکی، رنگ کاری و صافکاری خودرو نمی‌شود. هرچند گاهی کارهای ساده و سبکی مانند لیسه گیری یا صافکاری جزئی با توجه به شرایط وسیله‌ی نقلیه و امکانات موجود در مرکز دیتیلینگ مربوطه، صورت می‌پذیرد.
هدف و زمینه‌ی اصلی دیتیلینگ خودرو بهبود و تعمیر کلی رنگ بدنه وسایل نقلیه بواسطه از بین بردن هولوگرام و خراشهای کوچکی (این خراش ها نور را بصورتی زاویه دار منعکس می‌کنند که باعث می شود رنگ بدنه ماشین مات دیده شوند) است که به مرور زمان ایجاد شده‌اند.

 

b_300_300_16777215_00_images_saafkar.jpg

 

@این مرکز از سوی وبسایت خبرتهران به عنوان بهترین صافکاری شهر پیشوا در سال 1402 انتخاب شده است.

آدرس: شهر پیشوا - بلوار بختیاری - جنب میدان پلیس - روبروی خیابان جهاد

شماره تماس: 36720213

شماره همراه: 09198330040

همراه مدیریت: 09121875799

 

b_300_300_16777215_00_images_saafkar2.jpg

 

بهترین صافکاری پیشوا,صافکاری شهر پیشوا,بهترین صافکاری pdr در شهر پیشوا

 

b_300_300_16777215_00_images_safkar4.jpg

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس