ادامه مطلب...

پانزدهمین دیدار چهره به چهره فرماندار قدس با شهروندان در سال 1402 برگزار شد.

به گزارش خبرتهران ، وحید گلی‌کانی فرماندار قدس در برنامه ملاقات مردمی که با حضور امیر عذیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرهاد محمدجانی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولین واحدها برگزار شد، بیان کرد: ضرورت فعالیت در حوزه جهاد تبیین جهت آگاهی شهروندان مشهود است و برگزاری برنامه‌های ملاقات مردمی نیز که یکی از راه‌های ارتباطی با شهروندان می‌باشد به نوعی فعالیت در جهاد تبیین محسوب می‌شود.


لازم به ذکر است در این دیدار موضوعاتی از قبیل مشکلات حوزه ساخت‌و‌ساز، تولید و دیگر مباحث مطرح شد که ضمن بررسی لازم فرماندار قدس دستورات لازم را جهت رفع آن صادر کرد.

ادامه مطلب...

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ملاقات مردمی را با برخی از شهروندان برگزار کرد.

به گزارش خبرتهران ، در این جلسه که به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه برگزار شد مشکلات تعداد ۱۷ نفر از شهروندان بررسی و دستورات لازم برای رفع آن صادر شد.  

در این جلسه مسئولان کمیته امداد ،بهزیستی حضور داشتند و مشکلات مردم را به صورت مستقیم بررسی کردند.

ادامه مطلب...

کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ورامین به ریاست فرماندار ویژه ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرتهران ؛ صبح امروز جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین و با حضور حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ، زاهدی بخشدار مرکزی و جمعی از روسای ادارات و اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری ویژه ورامین برگزار شد.  

در این جلسه ضمن بررسی فعالیت‌های صورت گرفته توسط ادارات مختلف در حوزه اشتغال و پیشرفت‌های صورت گرفته در سامانه ثبت اشتغال رصد، وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانکها، سهمیه نهادهای مختلف برای ایجاد اشتغال های جدید نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب...
سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا گفت: تکمیل زیرساخت‌های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در بخش ایمنی، حفاظت، شریان‌ها و‌ ارتباطات و... اتفاق مبارکی است که در سال جاری انجام می‌شود.

ابراهیم تاجیک‌نوری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان داشت: بر اساس اهمیت محوری مسئله اقتصاد، رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر همین مبنا انتخاب و نقشه راه را برای همگان ترسیم کردند.

وی افزود: به منظور پیگیری و اجرای فرمان حضرت امام خامنه‌ای در خصوص «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، روز‌ معینی در هفته برای بازدید از مجموعه‌های تولیدی شهرستان پیشوا در نظر گرفته می‌شود.

تاجیک نوری گفت: تولید مد نظر در نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ یعنی تولید داخلی و به مفهوم بومی بودن تولید است؛  تولید باید مبتنی بر دانش و فناوری بوده و  موجب افزایش بهره‌وری و منتج به اشتغال شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا بیان داشت: مسئولان ذیربط، پیگیری مشکلات تولید را محدود به جلسات نکنند و تمام وقت و تلاش خود را برای این مهم به کار گیرند و کارها را به سرعت پیگیری نمایند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول به ویژه جهاد کشاورزی برنامه‌های خود را در حوزه تولید دانش‌بنیان، تدوین و ارائه دهند.

این مسئول گفت: رهبر معظم انقلاب در حوزه کشاورزی مشخصا بر کالاهای استراتژیک تاکید دارند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم تا در تولید این محصولات خودکفا بوده و نیازمند دیگر کشورها نباشیم.

تاجیک نوری بیان داشت: از آنجا که تصفیه‌خانه از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز ایجاد یک صنعت است، احداث تصفیه‌خانه شهرک صنعتی با جدیت دنبال شود و هر جا نیاز باشد حمایت و رایزنی لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌های اساسی شهرک صنعتی پیشوا در بخش ایمنی، حفاظت، شریان‌ها و‌ ارتباطات و... اتفاق مبارکی است که در سال جاری انجام می‌شود و لازم است مدیریت شهرک صنعتی با قید فوریت پیگیر این امور شود.

ادامه مطلب...

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تهران در سال ۱۴۰۱ در فرمانداری تهران برگزار شد.


اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان تهران به ریاست " لطف اله پرندین" معاون امنیتی انتظامی با دستور کار ارایه گزارش عملکرد ماهانه اعم از دستگیری معتادین متجاهر، کشف مواد مخدر و ارائه راهکارها و پیشنهادات اعضاء شورا و برنامه های سال جدید دستگاهها در سالن اجتماعات فرمانداری تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه معاون امنیتی و انتظامی ضمن تبریک به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین ، مطالبی در خصوص موضوع جلسه بیان داشتند.

سپس هریک از اعضا به بیان گزارش عملکرد اداره متبوع خود پرداخته و نکته نظرات خود را بیان نمودند.

در پایان این جلسه معاون امنیتی انتظامی ضمن جمع بندی مطالب اعلام نمودند دستگاههای متولی برنامه ها و راهکارهای پیشنهادی خود را برای سال جاری به دبیر خانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تهران به این فرمانداری ارسال نمایند.

ادامه مطلب...


جلسه کمیسیون کارگری شهرستان تهران به ریاست "حسین سروری" معاو ن سیاسی واجتماعی فرمانداری تهران و باحضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات فرمانداری تهران برگزار گردید.

در این جلسه سروری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین ، فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی مردم شریف شهر قم در روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ و همچنین ۲۰دی‌ماه سالروز شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر مرد بزرگ تاریخ ساز مطالبی را بیان داشتند.

سپس ایشان گفت:  هر چه ما بتوانیم از تولید کشور بیشتر حمایت کنیم خدمت بیشتری به جریان کارگری کرده ایم و همه ما در برابر صیانت از حق و حقوق کارگران مسئولیت و وظیفه داریم که از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرائی مرتبط با تولید و کمک به مانع زدائی، می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات این قشر زحمتکش هموار کند.

 وی یادآوری کرد موفقیت در رسیدگی به مطالبات کارگران، نیازمند همراهی از یک سو و استمرار پیگیری ها از سوی دیگر است.

در ادامه در راستای دستور کار جلسه در خصوص مشکلات کارگاه های تولیدی کفش محله سپه سالارتهران و  مشکلات کارگری وتولیدی شرکت بافت آزادی و  مشکلات کارگری وتولیدی شرکت حمل ونقل دریایی آبادان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و به منظور رفع موانع فعالیت اقتصادی این شرکت ها و نیز بر طرف شدن مشکلات کارگران آنها با همکاری دستگاه های مرتبط با موضوع راهکارهای لازم اتخاذ و مصوب گردید.

ادامه مطلب...


جلسه نحوه ساماندهی و ارجاع معتادین متجاهر اتباع خارجی شهرستان تهران به ریاست " عیسی فرهادی" معاون استاندار و فرماندار تهران روز دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات فرمانداری تهران برگزار گردید.

این جلسه با حضورمنصورحاجی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، لطف اله پرندین معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران ، افضلی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری تهران و سایر اعضای جلسه برگزار و در خصوص نحوه ساماندهی و ارجاع معتادین متجاهر اتباع خارجی بحث و گفتگو صورت گرفت و اعضاء پیشنهادات و راهکارهایی را ارائه و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ گردید.

ادامه مطلب...


جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، خرمی شریف شهردار قرچک، دکتر سیدمحمد طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر رؤسای ادارات برگزار شد. در این جلسه درخصوص اجرای آخرین دستورالعمل و ضوابط برگزاری آیین‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران


ادامه مطلب...


حسین عباسی فرماندار پیشوا به همراه سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش در نشستی با صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رخشانی‌ مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خواستار مساعدت در توسعه، احداث و تکمیل زیرساخت های آموزشی شهرستان شد. 

مهندس عباسی در این دیدار گفت: برخی پروژه‌های آموزشی پیشوا از جمله هنرستان رازی و سالن ورزشی شهید تاجیک روستای طارند چندین سال است که مسکوت مانده و تکمیل آن نیازمند اعتبار است.

وی با اشاره به وسعت قشر دانش آموزی و کمبود فضاهای آموزشی افزود: با توجه به اهمیت حوزه آموزش و پرورش، لازم است نگاه ویژه‌ای در راستای نوسازی مدارس فرسوده و همچنین احداث فضاهای جدید آموزشی شود.

در این نشست مقرر شد مبلغ یک میلیارد تومان برای تجهیز و بهره‌برداری از مدارس نوساز شهرستان پیشوا از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اختصاص یابد.

همچنین مسئولان امر جهت احداث یک باب مدرسه ۱۵ کلاسه در پیشوا قول مساعد دادند که کلنگ آن در خرداد و یا تیرماه سال جاری به زمین زده می‌شود.

 همچنین با تزریق اعتبار، پروژه‌های هنرستان رازی و سالن ورزشی شهید تاجیک نیز تکمیل و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

ادامه مطلب...


شهرام عدالتی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به همراه حسین‌ عباسی فرماندار شهرستان پیشوا، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی و شهردار از سالن‌ نیمه‌کاره سردار جنگل بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عدالتی این پروژه ورزشی را که چندین سال است نیمه‌کاره رها شده، ظرفیت مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان دانست و بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر آن‌ تاکید کرد.

در این بازدید مقرر شد که پس از برآورد هزینه ساخت و اعتبار لازم از سوی مدیریت شهری، در صورت امکان این پروژه به شهرداری واگذار شود‌ تا با استفاده از اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و منابع شهرداری این‌ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 معاون‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران همچنین سالن نیمه‌تمام شهدای ۱۵ خرداد را نیز مورد بازدید و بررسی قرار داد.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

 

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس