b_300_300_16777215_00_images_farm2.jpg


جلسه کمیسیون کارگری شهرستان تهران به ریاست "حسین سروری" معاو ن سیاسی واجتماعی فرمانداری تهران و باحضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات فرمانداری تهران برگزار گردید.

در این جلسه سروری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین ، فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی مردم شریف شهر قم در روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ و همچنین ۲۰دی‌ماه سالروز شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر مرد بزرگ تاریخ ساز مطالبی را بیان داشتند.

سپس ایشان گفت:  هر چه ما بتوانیم از تولید کشور بیشتر حمایت کنیم خدمت بیشتری به جریان کارگری کرده ایم و همه ما در برابر صیانت از حق و حقوق کارگران مسئولیت و وظیفه داریم که از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرائی مرتبط با تولید و کمک به مانع زدائی، می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات این قشر زحمتکش هموار کند.

 وی یادآوری کرد موفقیت در رسیدگی به مطالبات کارگران، نیازمند همراهی از یک سو و استمرار پیگیری ها از سوی دیگر است.

در ادامه در راستای دستور کار جلسه در خصوص مشکلات کارگاه های تولیدی کفش محله سپه سالارتهران و  مشکلات کارگری وتولیدی شرکت بافت آزادی و  مشکلات کارگری وتولیدی شرکت حمل ونقل دریایی آبادان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و به منظور رفع موانع فعالیت اقتصادی این شرکت ها و نیز بر طرف شدن مشکلات کارگران آنها با همکاری دستگاه های مرتبط با موضوع راهکارهای لازم اتخاذ و مصوب گردید.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس