esmaily.jpg


امام جمعه شهرستان قرچک اظهار داشت: شعار امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، بی تناسب با شعار سال های گذشته نیست و فرمان مقام معظم رهبری وظیفه همگان را برای حمایت بیش از پیش از تولید، سنگین تر کرده است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، حجت الاسلام اسماعیلی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان با تبریک سال جدید، به فرمایش مولای متقیان امام علی(ع) اشاره کرد که فرمودند «دوای غم ها، دیدار برادران مؤمن است» و در ادامه افزود: امید است خدماتی که در سال گذشته انجام شد، مورد قبول درگاه حق و رضایت مردم باشد.
وی خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم بر همه رحمت هایش که مهمترین آن لطف بی بدیل در قبال فرصت دوباره ای است که با شروع سال جدید به ما عطا شد؛ از دست دادن فرصت ها مایه غم و اندوه است، پس باید از فرصت ها به درستی استفاده کنیم.
امام جمعه قرچک افزود: بصیرت رهبری یکی از عوامل عدم رشد، توفیق و توسعه کشور را عدم حمایت و مانع تراشی برای رونق تولید می داند؛ لذا باید در قرچک که دارای شهرک صنعتی در حال رشد است با همه وجود و قوا برای توسعه و پیشبرد امور سرمایه گذاران تلاش کرد.
وی در ادامه سخنان خود به ضرورت رعایت اخلاق اشاره داشت و یادآور شد: در جامعه اسلامی، زندگی اجتماعی بدون دستگیری از یکدیگر، همدلی و اتحاد امکان پذیر نیست، لذا سعی کنیم در سال جدید نیز اهل گذشت و تعامل بوده و آبروداری کنیم که اگر بدون توجه به مسائل و فضایل انسانی باشیم اول خودمان ضربه خواهیم خورد.
حجت الاسلام اسماعیلی اظهار امیدواری کرد در سال جدید با اتحاد، گذشت و هم افزایی بتوانیم شهرستانی آبادتر بخصوص در بحث تولید داشته باشیم.
وی همچنین در پایان سخنان خود، از مدیریت و حمایت های فرماندار از ارگان ها و نهادها و اقدامات شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا که حاصل همکاری همه ادارات و عوامل امنیت بهداشت و سلامت از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه، بخشداری و دهیاری ها، ائمه جماعات، هیئات مذهبی، اصناف، اقشار مختلف، دانشگاه ها و ... صورت گرفته، قدردانی کرد.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس