b_300_300_16777215_00_images_dorehamy1.jpg

خبرتهران - در یک حرکت نمادین زیبا و پسندیده ، همکلاسی‌های قدیم دهه 60 مدرسه حسینی اسلامی در این منطقه ، در روز جمعه 23 اردیبهشت ماه سالجاری بار دیگر پشت نیمکت های کلاس ها نشسته و از سخنان دبیران دلسوز و مو سپیدشان بهره‌مند شدند.

دانش‌آموزان دهه 60 پس از گذشت نزدیک به 40 سال از دوران تحصیل در این مدرسه ، با مساعدت مدیریت دبیرستان شهیدان نورصالحی و معاونت محترم اجتماعی - فرهنگی شهرداری منطقه 14 تهران و در حرکتی زیبا و به منظور تجلیل از 24 نفر از معلمان آن دوران و دیداری دوباره با هم‌کلاسی‌های قدیم در این مدرسه به گرد هم آمدند.

 

b_300_300_16777215_00_images_dorehamy3.jpg



این هم‌کلاسی های قدیمی از 9 صبح جمعه در حیاط مدرسه راهنمایی حسینی اسلامی اجتماع کرده و در فواصل زمانی مختلف ، با چشمانی پر از اشک شوق و شادمان ، به استقبال دبیران زحمتکش و مهربان خود رفته و آنان را در آغوش کشیدند.

آقایان محمد نظری مدیریت دلسوز مدرسه شهیدان نورصالحی ، رضا نورمحمدی و ناصر صالحان مبتکرین این مراسم و نماینده دانش آموزان قدیمی با خیرمقدم به حاضرین ، از ایشان برای بازدید از قسمت های مختلف مدرسه و بیان خاطرات آن دوران ، دعوت کردند.

تعدادی از دبیران و دانش آموزان ، ضمن بیان خاطرات مختلف ، از موفقیت های اجتماعی و علمی نوجوانان دیروز و مردان امروز ، اظهار خوشحالی کرده و دعای خیر خود را بدرقه حاضرین کردند.

 

b_300_300_16777215_00_images_dorehamy4.jpg



رضا نورمحمدی ، دبیر اجرایی این گردهمایی و یکی از شاگردان دهه 60 حسینی اسلامی گفت: اجرای این برنامه از چند سال گذشته با هم‌فکری برخی از دوستان و هم‌کلاسی‌های قدیم به ذهن‌مان خطور کرده که در نهایت پس از پیگیری های فراوان با هماهنگی و همکاری صمیمانه آقایان: محمد نظری مدیریت محترم مدرسه شهیدان نورصالحی(حسینی اسلامی سابق) , آقای دکتر محمد آخوندی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران ، آقای شیخ سفلی معاونت محترم فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه14تهران و همکاری همکلاسی های قدیمی آقایان: ناصر صالحان  ، مهندس یاسر جواهری ، دکتر هادی قره باغی و مهندس رضا اقبالی به خوبی اجرا شد.

نورمحمدی مهم‌ترین ایجاد این دورهمی را تجدید دیدار و تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان آن دهه بیان و اضافه کرد:سومین دورهمی به لطف خدا و با برنامه ریزی کامل تر و بهتر در مهرماه سالجاری و با تعداد بیشتری در همین مکان برگزار خواهد شد.

 

b_300_300_16777215_00_images_dorehamy5.jpg



از حاشیه های مراسم:

همکلاسی ها بعد از نزدیک به 40 سال با خوشحالی به بیان خاطرات با یکدیگر می پرداختند.

از دبیران گرامی با اهدای هدایا به مناسبت هفته معلم قدردانی شد.

تعدادی از بچه ها مثل ناصر صالحان ، سعید عرب سرخی ، شهرام صفوی ، حمید فراهانی و کمال جانعلی به صورت داوطلبانه مشغول پذیرایی از میهمانان بودند.

شرکت سن ایچ در اقدامی در خور تقدیر ، با انواع آبمیوه و محصولات جدید شرکت ، از میهمانان پذیرایی می کرد که با استقبال حاضرین روبرو شد.

 

b_300_300_16777215_00_images_dorehamy2.jpg

 

بازار رد و بدل کردن شماره های تلفن در میان میهمانان داغ بود.

خوشحال بودند که تواستند پس از سال ها همدیگر را ملاقات کنند و البته جای برخی از همکلاسی هایشان نیز خالی بود.

از احوالات یکدیگر سوال می کردند و از درد و دل ها و مشکلات خودشان بیان می کردند.

b_300_300_16777215_00_images_dorehamy6.jpg 

 

دورهمی مدرسه حسینی اسلامی,مدرسه حسینی اسلامی,دانش آموزان مدرسه حسینی اسلامی,مدرسه حسینی اسلامی شکوفه

 

 b_300_300_16777215_00_images_dorehamy7.jpg

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس