b_300_300_16777215_00_images_j6.jpg

مدرسه خیرساز شهید سید مرتضی طباطبایی در روستای محمدآباد عرب‌ها، از توابع بخش جوادآباد ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهید سیدمرتضی طباطبایی رفیعی، نخستین شهید قیام خونین 15 خرداد سال 42 است که خبر دستگیری امام راحل را به مردم روستا داد و زمینه قیام خونین آن سال را رقم زد.


رئیس آموزش و پرورش جوادآبادگفت: این طرح به همت خانواده شهید سیدمرتضی طباطبایی رفیعی در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و زیر بنای 600 متر مربع احداث شده است.


عباس کیوانلو افزود: این مدرسه شش کلاسه که با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران احداث گردیده، از فضاهای اداری، کتابخانه، آزمایشگاه و نمازخانه نیز برخوردار است.
وی تصریح کرد: برای احداث این پروژه بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.


این مسئول افزود: آموزش و پرورش جواد آباد از 54 آموزشگاه شامل 30 مدرسه ابتدایی، 15 مدرسه متوسطه دوره اول، 6 مدرسه متوسطه دوره دوم نظری و 3 مدرسه متوسطه دوره دوم کار دانش است که 13 مدرسه ابتدایی به صورت چندپایه اداره می شود و یک معلم نقش مدیر، معلم، معاون آموزشی، معاون پرورشی، معاون اجرایی و حتی نیروی خدماتی ارائه خدمت می کند.
کیوانلو اظهار داشت: جوادآباد، از کمترین میزان تراکم دانش آموزی در استان تهران با نرخ 18.5 برخوردار است و این مهم به دلیل پراکندگی جمعیت دانش آموزی به ویژه در مناطق روستایی است.
وی خاطرنشان کرد: جوادآباد از دو مدرسه دخترانه و پسرانه شبانه روزی با امکانات بسیاری مناسب خوابگاهی و سه وعده غذای گرم برخوردار است، مدرسه پسرانه در شهر جوادآباد ویژه دوره دوم متوسطه و کار دانش و مدرسه دخترانه در روستای خاوه ویژه دوره اول متوسطه و کار و دانش شامل خیاطی، کامپیوتر و حسابداری است.
رئیس آموزش و پرورش جوادآباد یادآور شد: 52 درصد از جمعیت 4 هزار و 900 نفری دانش آموزی بخش جوادآباد را اتباع افغانستانی تشکیل می‌دهند که در کنار سایر دانش آموزان به تحصیل مشغول می‌باشند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداري تهران , يارانه , استانداري تهران , فرمانداري تهران , رضا نورمحمدي , عطيه مومني , ايرانگردي , گردشگري , بليت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قيمت ارز , قيمت دلار , بخشداري , دهياري , شوراي اسلامي شهر , پرسپوليس , استقلال , ليگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس