b_300_300_16777215_00_images_saebi2.jpg

خبر ، خبر بسیار خوب و امیدوارکننده ای در حوزه روابط عمومی استان تهران بود.علیرضا فخاری استاندار تهران در حکمی «محمد صائبی» را به عنوان مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران منصوب کرد.

در حکم استاندار تهران خطاب به صائبی آمده بود: نظر به مراتب شایستگی ، تعهد ، تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران» منصوب می‌شوید.

گفتنی است صائبی از نیروهای شهرداری تهران است که پیشتر ، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند ، مشاور فرهنگی ، رسانه و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرماندار تهران و نیز ریاست کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

از شنیدن این خبر حال خوبی پیدا کردم ؛ چون به عنوان یک رزمنده قدیمی و یک خبرنگار 54 ساله که 31 سال سابقه رسانه دارم ، از عملکرد بعضی چهره ها آگاه هستم. آنجا که اداره کل روابط عمومی استانداری تهران در طی سال های گذشته از توانمندی های گذشته دور شده بود ، نیاز به یک نیروی ولایی و توانمند در این اداره کل احساس می شد و استاندار محترم بهترین گزینه را انتخاب کردند.محمد صائبی از جمله مدیران نمونه و دلسوزی می باشد که صداقت و جدیت را سرلوحه برنامه های خود قرار می دهند و در سخت ترین شرایط ، سربلند از میدان بیرون آمده است.او انسانی مهربان و عاشق خدمت است که باید از وجود ارزشمند وی در بالاترین پست های مدیریتی خصوصا در حوزه روابط عمومی ، بهره مند شد.

صائبی دیر آمد ، او لایق بهترین جایگاه در عرصه مدیریت روابط عمومی در سطح کشور است ؛ ولی هنوز می توان با حضور وی ، آینده ای روشن را در اعتلای روابط عمومی استانداری تهران متصور بود.امید است همه مدیران روابط عمومی استان تهران با تمام توان به یاری محمد صائبی آمده و با وی در امور مختلف ، همگام باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات بسیار خوبی در حوزه روابط عمومی استان تهران باشیم.

*رضا نورمحمدی – 20 اردیبهشت ماه 1402 - خبرنگار خبرتهران و مدیر پرتال خبری شهرداریها