b_300_300_16777215_00_images_ramezanzadehabfa2.jpg
رضا نورمحمدی از خبرنگاران پیشکسوت استان تهران و مدیر پرتال های خبری "خبرتهران"و"شهرداری ها" از زحمات و تلاش های مهندس رمضان زاده مدیر توانمند اداره آب و فاضلاب شهرستان پیشوا , قدردانی کرد.

نورمحمدی با درج پستی در تلگرام گفت:پیگیری های خالصانه و مجدانه مهندس رمضان زاده و همکاران تلاشگر ایشان , در رفع و تقلیل مشکلات اهالی محترم پیشوا در حوزه آب و فاضلاب بر کسی پوشیده نیست و بر خود وظیفه می دانم مراتب امتنان و تشکر خود و مردم شریف پیشوا را به ایشان اهدا نمایم.

وی افزوده:در اساس آموزه های دینی هر چه مقام و جایگاه بالاتر و مهم تر، وظیفه خدمتگزاری بیشتر و سنگین تر. بر همین مبنا وظیفه پیامبران الهی در قبال مردم بالاترین بود و خدماتشان شایان توجه تر.بی شک تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رشد و توسعه صنعت آب و فاضلاب کشور مدیون تلاش گسترده و شبانه روزی مدیران، کارکنان و متخصصانی است که دانش و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند.

تلاش و همت والای جنابعالی در راستای تحقق اهداف اداره آب و فاضلاب شهرستان پیشوا و رضایتمندی اهالی شریف و قدرشناس منطقه، توفیقاتی را به همراه داشته است که مسئولیت جنابعالی را سنگین تر می کند.بی شک توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون همت بلند انسان های وارسته ای است که در جهت قرب الی ا.. تلاش می نمایند.

توفیق روز افزون شما و پرسنل پرتوان آن اداره را از خداوند متعال خواستاریم.امید است تلاش های خالصانه شما مورد پذیرش درگاه احدیت قرار گیرد.  

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران