b_300_300_16777215_00_images_nazeriV7.jpg
آئين تجليل از خبرنگاران شرق استان تهران در ورامين 15 مردادماه 97 با حضور سردار ناظري فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران و حضور همسر و فرزند خبرنگار شهيد محمود صارمي و وهمچنين خبرنگاران جنوب شرق استان تهران در سالن کوثر ستاد فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان برگزار شد .
به گزارش  روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ورامين؛ ، سردار عبدالرضا ناظري روز دوشنبه  15 مرداد سالجاري در آئين تجليل از خبرنگاران شرق استان تهران که با حضور همسر و فرزند خبرنگار شهيد محمود صارمي در ستاد فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان برگزار شد ضمن اشاره به مقام و جايگاه قلم و بصيرت خبرنگاران اظهار کرد:  افتخاراتي که امروز در نظام مقدس را شاهد هستيم توسط اين قشر عظيم ثبت و ضبط مي‌شود؛ امروز سرداران بزرگ، خبرنگاران بصيري هستند که حوزه اطلاع‌رساني مسير راست سيرتي را طي مي‌کند.
وي افزود: ايجاد احساس امنيت در کنار نقش‌آفريني نيروي انتظامي، بر عهده خبرنگاران است که بعضاً در عرصه‌هايي يک گام جلوتر از نيروي انتظامي است.

ناظري بيان کرد: امروز در جنگ اقتصادي هستيم و کشورمان مورد هجمه دشمنان قسم‌خورده، وهابيان و عده معدودي خود فروختگان داخلي است و براي حفظ امنيت و نشان دادن آرامش بازهم اين نقش خبرنگاران است که مشاهده مي‌شود؛ در مبارزه با جنگ نرم و حتي جنگ اقتصادي با سربازاني بانام خبرنگاران مي‌تواند به پيروزي برسد.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران تصريح کرد: امروز مظهر اقتدار کشور نيروي انتظامي و خبرنگاران است که در عرصه مأموريت‌هاي سخت، آن را حفظ و ارتقا مي‌دهد؛ در لحظات سخت و در گردنه‌هاي فيروزکوه زماني که مأموران نيروي انتظامي به مردم خدمت مي‌کردند و در کنار اين عزيزان خبرنگاراني شجاع بودند که نقش‌آفريني سرما را در چهره نيروهاي پرتلاش انتظامي را با ارسال خبر و عکس به مردم نشان دادند.

ناظري افزود: امروز در جنگ اقتصادي شما خبرنگاران آرامش و امنيت را حفظ مي‌کنيد و با قلم‌فرسايي و بصيرت خود و حضور به‌موقع در مقابل دشمنان و معاندان نظام بايستيد.


وي بيان کرد: نقش خبرنگاران در امر شفاف‌سازي غيرقابل‌انکار است و توطئه‌هاي دشمنان را برملا مي‌کند؛ هنر خبرنگاران در لحظه اثر خود را بر فتنه دشمنان نظام مي‌گذارد؛ امروز بر خود وظيفه دانستم تا از شما عزيزان در آستانه روز خبرنگار تقدير و تشکر نمايم.


در پايان اين مراسم از خبرنگاران شرق استان تهران تجليل به عمل آمد.

عبدالرضا ناظری,سردار عبدالرضا ناظری,سردار ناظری,فرمانده انتظامی شرق استان تهران,سردار ناظری فرمانده انتظامی شرق تهران,رضا نورمحمدی,عطيه مومنی