b_300_300_16777215_00_images_nazeriV0.jpg
فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران از انهدام يک باند گروگانگير در ورامين خبر داد که از افراد ربوده شده مبلغ پنج ميليارد تومان پول نقد مطالبه کرده بودند.

سردار عبدالرضا ناظري روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پليس آگاهي با اطلاع از ربوده شدن يک پدر و پسر در شهرستان ورامين رسيدگي به اين پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وي افزود: گروگانگيران که باندي سه نفره بودند، صبح شنبه اين هفته، يک پدر و پسر اهل تهران را به بهانه خريد دام به يکي از روستاهاي شهرستان ورامين کشانده و سپس در پوشش ماموران يگان ويژه نيروي انتظامي و با استفاده از اسلحه هاي تقلبي گرم و سلاح سرد به مکان نامعلومي منتقل کردند.

وي اظهارداشت: اين افراد براي ايجاد رعب و وحشت در ربوده شدگان، چندين ساعت را در خيابان ها و معابر گذراندند و سپس آنان را به يک باغ در نزديکي آزاد راه تهران - قم منتقل کرده و پس از آن که يک شبانه روز آن ها را در اين باغ مخفي کردند، دوباره گروگانها را به روستايي در ورامين منتقل کردند.

ناظري تصريح کرد: اين افراد در ابتدا درخواست 5 ميليارد تومان وجه نقد کردند که پس از ناتواني پدر و پسر در تأمين اين مبلغ، درخواست خود را به يک ميليارد و 250 ميليون تومان کاهش دادند.

وي گفت: ظهر ديروز ربايندگان براي تامين وجه مورد توافق، پسر را آزاد کردند که او نيز بلافاصله مراتب را به اداره آگاهي تهران اطلاع داد.

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران تصريح کرد: ساعت 18 و 30 دقيقه روز گذشته (يکشنبه) مأموران آگاهي با اقدامات فني و اطلاعاتي ، محل اختفاي ربوده شدگان را کشف و کمتر از 4 ساعت سه رباينده را دستگير و فرد ربوده شده را آزاد کردند.

ناظري گفت: به منظور سير مراحل قانوني، پرونده اين باند آدم ربايي به مراجع قضايي تحويل داده شد.  

عبدالرضا ناظری,سردار عبدالرضا ناظری,سردار ناظری,فرمانده انتظامی شرق استان تهران,سردار ناظری فرمانده انتظامی شرق تهران,رضا نورمحمدی,عطيه مومنی