b_300_300_16777215_00_images_nazeriV3.jpg
همزمان با هفته نیروی انتظامی، حسین عباسی فرماندار پیشوا با سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران دیدار و با اهدای لوح تقدیر از زحمات وی و همکارانش تقدیر نمود.

حسین عباسی فرماندار پیشوا به همراه احمد ملایری بخشدار مرکزی، سیدعابد سلیمانی مسئول حراست فرمانداری، سرهنگ علیزاده فرمانده انتظامی پیشوا، امیری شهردار، عابدی عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرستان با سردار ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران دیدار کردند.

سردار ناظری در این دیدار گفت: حضور جمعی مسئولان پیشوا در این محفل نشان از علاقه آنان به نیروی انتظامی دارد و این حضور احساس مسئولیت  و احساس تعامل بیشتری در ما ایجاد می کند تا به سهم خود تلاش مضاعفی را در این شهرستان انجام دهیم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به حضور عباسی به عنوان فرماندار در پیشوا اظهار کرد:  حضور شما باعث سرعت دهی به کارها شده است و انرژی بیشتر و مضاعفی در شهرستان ایجاد کرده که بسیار ارزشمند است.

ناظری بیان کرد: فرماندهی انتظامی پیشوا مانند سایر شهرستان ها یک ظرفیت است اما با توجه به نزدیکی به ستاد استان، این ستاد ظرفیتی علاوه بر ظرفیت شهرستانی است و پیشوا می تواند در ماموریت های مختلف از این ظرفیت استانی بیشتر استفاده کند.

فرماندار شهرستان پیشوا نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی باعث فخر و آبروی نظام و مظهر اقتدار و عظمت کشور است.

عباسی افزود: ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران علیرغم وسعت منطقه تحت ماموریت توانسته است نظم و امنیت را به خوبی برقرار و رضایت مردم را کسب نماید.

وی اظهار کرد: در سال جاری دو پروژه انتظامی در شهرستان پیشوا در دستور کار قرار گرفته است که یکی ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگری ساختمان کلانتری پیشواست.

عباسی در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از سردار ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران قدردانی کرد.
23مهر97