b_300_300_16777215_00_images_nazeriV1.jpg
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت:

سردار عبدالرضا ناظری در جلسه کمیته راهبردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با تعدادی از مسئولین قضایی این منطقه طی سخنانی اظهار داشت: در خصوص وضعیت عمومی و امنیتی شرق استان تهران باید اعلام کنیم که این منطقه از سال ۹۰ از استان تهران جدا شد و با ۷ شهرستان امنیت این حوزه را بر عهده داشته است.

ناظری در ادامه با اشاره به اینکه نزدیک ۵۲ درصد از مساحت استان تهران را در شرق با ۷ شهرستان داریم و از شهرستان های شمالی تا جنوب شرق استان تهران در حوزه ما قرار دارد افزود: موقعیت شرق استان تهران دارای ۲ میلیون ۴۰۰ هزار نفر  جمعیت با احتساب ۵۲۰ هزار اتباع و ۴۸۰ هزار جمعیت شناور که عمدتا در شهرستان های شمالی و بخش کارگری قرار دارند بسیار حساس است.

وی با بیان این که در شرق استان تهران توفیق داشته ایم که ۱۲۲ شهید در عرصه نظم و امنیت تقدیم کنیم و خدمتگزار خانواده این شهدا هستیم گفت: در این حوزه  ۲۰۲ شهید مدافع حرم هم داریم که پیکر مطهر و خانواده هایشان در این منطقه حضور دارند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه ۸۵ درصد جمعیت دانشگاهی این منطقه غیر بومی است، افزود: در حوزه دانش آموزی نیز از ۲۰۷ هزار دانش آموز ۴۰ هزار نفر اتباع هستند و ترکیب جمعیتی در مناطق مختلف متفاوت است.

عبدالرضا ناظری,سردار عبدالرضا ناظری,سردار ناظری,فرمانده انتظامی شرق استان تهران,سردار ناظری فرمانده انتظامی شرق تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی