takhhrib.png
دادستان پیشوا از تخریب ۸ ویلای غیرمجاز به دست صاحبان ویلاها و با حکم قانون در پیشوا خبر داد.

عادل رحمانی در جمع خبرنگاران از تخریب ۸ ویلای غیر مجاز در روستاهای یوسف رضا و پلنگ دره شهرستان پیشوا خبر داد و اظهار داشت: در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان به هیچ عنوان مماشات نداریم و به طور جدی با آنها مبارزه می کنیم.

رحمانی با بیان اینکه ویلاهای مذکور به طور غیر مجاز و بدون اخذ مجوزهای لازم از دستگاه های مربوطه ساخته شده بودند گفت: صاحبان این ویلاها پس از ابلاغ تذکر و مهلت قانونی در برابر قانون تسلیم شدند و با دست خود ویلاهای غیر مجاز را تخریب کردند.

وی در ادامه بیان داشت: این ویلاها که در زمین های کشاورزی ساخته شده بوند بیش از یک هکتار از زمین های بکر را تصرف کرده بودند که خوشبختانه مورد تخریب واقع شدند.

دادستان پیشوا از ادامه تخریب های ساخت و ساز های غیر مجاز در شهرستان پیشوا خبر داد و اظهار داشت: ۱۲ ویلای غیر مجاز دیگر در این شهرستان در نوبت تخریب قرار دارند که تا یک هفته آینده نسبت به تخریب این ویلاها اقدام خواهد شد.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران