b_300_300_16777215_00_images_ketabkhanyy.jpg

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات: مسابقه اینترنتی کتابخوانی با عنوان «راز نماز» به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان شمیرانات برگزار می شود.

عبدالرضا علی پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران در این خصوص گفت: این اداره در نظر دارد همزمان با چهل و دمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان «راز نماز» با محوریت کتاب پرتوی از اسرار نماز نوشته حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شمیرانات برگزار نماید.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را تعمیق و ترویج فرهنگ کتابخوانی درجامعه به خصوص در میان جوانان خواند و اظهار داشت: یکی از بهترین روش های ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه برگزاری پویش ها و مسابقات کتابخوانی می باشد که باعث افزایش اطلاعات عمومی مردم می شود. علی پناه در ادامه گفت: علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه می توانند از تاریخ 12 تا 24 بهمن ماه 1399 به آدرس مسابقات الکترونیکی کتابخوانی به نشانی samakpl.ir مراجعه نمایند یا جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۴۷۲۰۷۸۱ واحد فرهنگی تماس حاصل نمایند.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس