b_300_300_16777215_00_images_behz2.jpg 

به همت مرجان رحیمی جعفری مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان پیشوا ، نشست خبری نجمه اسماعیلی رئیس این اداره برگزار شد.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا گفت : بی شک ۲۵ الی ۳۱ تیرماه هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی کشور با شعار "شروعی دوباره برای بهتر زیستن" بهترین زمان برای ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و آگاهسازی عموم افرد جامعه است.

اسماعیلی افزود:بهزیستی با رویکرد تخصصی در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر ، نگهداری و توانبخشی معلولان، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر ، با عزمی والا و با تلاش خالصانه پرسنل شریف خود در این راه مهم در حال خدمت رسانی به آحاد جامعه می باشد.
وی ادامه داد:می‌توان ادعا کرد که هر فرد ایرانی در هر زمان از زندگی خود می‌تواند از خدمات این سازمان اجتماعی استفاده نماید ، برای مثال خدماتی مانند آموزش‌های پیش از ازدواج ، مشاوره ژنتیک به زوجین ، مشاوره خانواده، مشاوره و درمان اعتیاد ، آگاهسازی‌ها و خدمات پیشگیری از معلولیت‌ها مانند غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان ، پیشگیری از ایدز ، حمایت از زنان و فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست ، نگهداری سالمندان و معلولان مختلف در مراکز توانبخشی روزانه و شبانه‌روزی ، پذیرش و نگهداری از فرزندان بی سرپرست و فاقد سرپرست موثر ، تامین اشتغال و مسکن، تامین هزینه وسایل کمک توانبخشی ، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ، تامین کمک هزینه ازدواج و جهیزیه ، پیگیری و نظارت بر امور مناسب سازی معابر و ساختمان‌های عمومی و دولتی ، پرداخت مستمری و کمک هزینه‌های مختلف معیشتی و درمانی تنها بخشی از خدمات وسیع و متنوع بهزیستی است که متاسفانه آگاهی عمومی از خدماتِ انبوهِ این سازمان محدود است.

نجمه اسماعیلی تاکید کرد:این شناخت ناکافی مردم از خدمات سازمان بهزیستی ، اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی و عظیمی را می‌طلبد تا آحاد جامعه در جریان خدمات بهزیستی قرار گیرند تا چنانچه هر یک از هموطنان عزیز نیاز به خدمات این سازمان داشتند، بدانند و بتوانند از این خدمات که حق آنها است و دولت برای همگان فراهم نموده استفاده نمایند و خدمت رسانی به جامعه هدف جز از طریق هم افزایی و فعالیت جهادی کلیه دستگاه های اجرایی میسر نمی باشد.

وی در مورد اقدامات بهزیستی شهرستان پیشوا گفت:حدود 1355 مددجو ، تحت پوشش بهزیستی پیشوا هستند که از این تعداد 87 نفر غربال بینایی و 91 نفر غربال شنوایی شده اند.همچنین 41 نفر با پرداخت حق بیمه بالای 10 سال ، در شرف بازنشستگی هستند.

اسماعیلی افزود:هشت کمپ اعتیاد در شهرستان پیشوا زیر نظر بهزیستی فعالیت دارند و خدمات شغلی برای افرادی که توانمند شده اند ، وجود دارد که پس از راستی آزمایی , به آنها تسهیلات بانکی برای خوداشتغالی داده خواهد شد.

وی در پایان گفت:طرح مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر ، در حال بررسی می باشد که تاکنون دو واحد مسکونی برای 2 خانواده معلول ، جانمایی شده است که به زودی تحویل ایشان خواهد شد.

 

b_300_300_16777215_00_images_behz1.jpg

 

بهزیستی پیشوا , اداره بهزیستی پیشوا , نشست خبری بهزیستی پیشوا , نجمه اسماعیلی بهزیستی پیشوا , مرجان رحیمی جعفری بهزیستی پیشوا

 

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس