b_300_300_16777215_00_images_mehriostan.jpg


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: در حوزه تامین مرغ مشکل نداریم و بعد از ماه مبارک رمضان میزان واردات افزایش پیدا می‌کند.

محمد علی‌مهری در جلسه تنظیم بازار با اشاره به وضعیت قیمت اقلام اساسی اظهار داشت: نسبت به هفته گذشته پنج قلم کالا بیش از ۵ درصد افزایش داشته که از جمله آنها گوجه فرنگی بوده که به دلیل تغییر منبع تامین گوجه از بوشهر به جیرفت بوده و قیمت به ثبات می‌رسد.   

وی در مورد وضیت مرغ تاکید کرد: در حوزه تامین مرغ مشکل نداریم و بعد از ماه مبارک رمضان میزان واردات افزایش پیدا می‌کند، همچنین با توجه به جوجه‌ریزی انجام شده از اواسط اردیبهشت، مرغ به وضعیت مناسبی خواهد رسید.   

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: واحدهای بدون مجوز تعویض روغن، قیمت را افزایش می‌دهند که شناسایی این واحدها در دستورکار قرار گرفته، همچنین روند کاهشی قیمت لاستیک را شاهد هستیم و بازار لاستیک وضعیت آرامی دارد.   

علی‌مهری سپس گفت: بازرسی بازار شب عید و ماه مبارک رمضان نیز انجام شده و با توجه به اقدامات مشترکی که از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته، بازرسی مناسب بوده و باید در طول هر سال این روند استمرار داشته باشد.   

گفتنی است در این جلسه وضعیت، میزان و قیمت میوه عرضه شده در ایام عید و همچنین وضعیت اقلام دیگر از جمله لوازم خانگی، شکر، برنج و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس