b_300_300_16777215_00_images_hasanbeygi.jpg


رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: قانونمداری، قانونگرایی، بی‌طرفی و حفظ اعتماد مردم همواره باید سرلوحه کار مجریان انتخابات باشد؛ چرا که وزارت کشور هم مسئول برگزاری انتخابات و هم مسئول حسن اجرای انتخابات است.

شکراله حسن بیگی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که در شهرستان قرچک برگزار شد اظهار داشت: امام خمینی(ره) نظر و رأی مردم را تعیین کننده می‌دانستند؛ انتخابات در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌شود ولی گاهاً این رویداد جنبه ظاهری داشته اما تفاوت برگزاری انتخابات در کشور ما این است که رأی مردم مشروعیت دارد و از اصول بنیادین نظام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه از مهرماه سال گذشته در استانداری و شهرستان‌های استان آغاز شد بیان کرد: از وظایف مجریان انتخابات به عنوان دلسوزان نظام این است که باید حافظ و پاسدار اندیشه امام راحل و خون شهدای گرانقدر باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: قانونمداری، قانونگرایی، بی‌طرفی و حفظ اعتماد مردم همواره باید سرلوحه کار مجریان انتخابات باشد؛ چرا که وزارت کشور هم مسئول برگزاری انتخابات و هم مسئول حسن اجرای انتخابات است.

حسن بیگی سپس گفت: همه ما دارای تفکرات سیاسی هستیم اما نباید این تفکرات را در روند برگزاری انتخابات دخیل کنیم که در استان تهران تأکید داریم بی‌طرفی و قانونمندی همواره نمود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع امنیت انتخابات از مسائل بسیار مهم بوده که برای آن در سطح کشور و استان تهران برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و ضرورت دارد در شهرستان‌ها نیز به این موضوع با جدیت نگاه شود و دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی تمام توان خود را بکار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک جایگاه سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده، پشتوانه و سرمایه کشور به شمار می‌رود، از این رو همه ادارات و ارگان‌ها و تمام دلسوزان باید برای این موضوع تلاش کرده و در فرصت باقی‌مانده وظیفه خود در قبال ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نحو مطلوب انجام دهند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس