b_300_300_16777215_00_images_emamiamin98.jpg
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تغییر محل احداث ۲۲۰ هکتار گلخانه از شهرک صنعتی قرچک به شهرک صنعتی پیشوا از رفع مشکلات شهرک صنعتی قرچک با ظرفیت ایجاد ۳۲ هزار شغل خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد امامی امین در حاشیه جلسه کارگروه رونق تولید و رفع موانع سرمایه گذاری با اشاره به بررسی مشکلات شهرک صنعتی قرچک اظهار داشت: مساحت شهرک صنعتی قرچک ۷۷۷ هکتار با پیش بینی ۳۲ هزار اشتغال می باشد.

وی ادامه داد: ۲۰۴ هکتار این شهرک صنعتی عملیاتی شده و ۷۱ واحد صنعتی در آن فعال هستند ضمن اینکه ۴۵۰ واحد صنعتی نیز در حال ساخت و ساز می باشد که با این اوصاف پویاترین شهرک صنعتی کشور می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان کرد: در ابتدا بین شهرک های صنعتی و جهاد کشاورزی توافق شده بود که ۲۲۰ هکتار این شهرک به گلخانه و صنایع تبدیلی اختصاص پیدا کند که به سبب عدم فراهم بودن زیرساخت ها درخواست انتقال داده شد.

امامی امین سپس گفت: با توجه به مستعد بودن کشت گلخانه در پیشوا درخواست شده که ۲۲۰ هکتار مورد توافق به جای شهرک صنعتی قرچک در شهرک صنعتی پیشوا ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مقرر شد تغییر محل احداث ۲۲۰ هکتار گلخانه به شهرک صنعتی پیشوا بر اساس تعهد شهرک های صنعتی مبنی بر تامین زیرساخت‌ها و ارائه بسته های تشویقی فراهم شود.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران