b_300_300_16777215_00_images_bandpey2.jpg
استاندار تهران با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبات مردم گفت: با مطالبه‌گری شاهد افتتاح طرح‌های درمانی و آموزشی خوبی در غرب استان خواهیم بود.انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در آئین عملیات اجرایی طرح انتقال آب سطحی به شهرستان قدس با اشاره به غفلت برخی مسئولان از مسائل شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: این غفلت سبب شده که امروز در شهرستان قدس با جمعیتی بالغ بر 420 هزار نفر تنها 2 کلانتری داشته باشیم و یا سرانه فضای آموزشی 34 نفر در یک کلاس باشد.
 
وی با اشاره به تغییر نگاه دولت به شهرستان‌های استان تهران افزود: اکنون با تغییر دیدگاه و نگرش‌ها به استان تهران و شهرستان‌های استان و تلاش ویژه فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد جهشی عظیم در توسعه استان تهران هستیم.
 
استاندار تهران بیان کرد: حقوق شهروندی برای بدنه اجرایی دولت تعهد ایجاد می‌کند تا پیگیر مطالبات مردم استان باشیم چرا که با مطالبه‌گری شاهد افتتاح  طرح‌های درمانی و آموزشی خوبی در غرب استان خواهیم بود.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,یارانه