b_300_300_16777215_00_images_babai.jpg
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: روابط عمومی ها به عنوان پیش قراولان خط مقدم جنگ نرم در بخش اطلاع رسانی نقش بسزایی در اعتلای نظام جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف سازمانی و تشکیلاتی بویژه برگزاری انتخابات پرشور دارند.

امین بابایی در نشست روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان تهران در ری اظهار داشت: این نشست ها به منظور تحقق روابط عمومی های نوین بر پایه دانش تخصصی می باشد که در صورت مشارکت و کوشش افراد شاهد حرکت شتابنده و رو به جلوی آنها باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی های پویا، فعال و کارآمد استان تهران در مجموعه هابی فعالیت می‌کنند که نوین گرایی سرلوحه امور است، گفت: در بیشتر نشست ها به نوین گرایی تاکیدات فراوانی می‌شود و توصیه شده که به سمت مدیرانی پناه ببریم که این حوزه را شایسته دیده اند و با نگاه های نو و ابداعات هدایتگر مجموعه روابط عمومی ها و دستگاه ها بوده اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تصریح کرد: برخی از مدیران حوزه روابط عمومی را جدی می‌گیرند و باعث تشویق و ترغیب مجموعه روابط عمومی با تمامی ظرفیت های ارزشمند آن می شوند.

بابایی سپس گفت: امیدواریم که بازخورد این برنامه ها در حوزه های فعالیتی تعمیم یابد و شاهد تاثیر گذاری حوزه روابط عمومی ها در سرفصل جدید مدیریتی در سطح استان باشیم.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها به عنوان پیش قراولان خط مقدم جنگ نرم در بخش اطلاع رسانی نقش بسزایی در اعتلای نظام جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف سازمانی و تشکیلاتی بویژه برگزاری انتخابات پرشور دارند.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,یارانه