b_300_300_16777215_00_images_bandpeyy3.jpg


استاندار تهران با اشاره به بهره برداری از ۳۶ طرح اقتصاد مقاومتی در استان تهران گفت: با ظرفیت های زیادی که در بخش شهرک های صنعتی در استان تهران وجود دارد سهم طرح های این بخش در جهش تولید قابل افزایش است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به طرح های اجرایی در حوزه های مختلف در استان تهران اظهار داشت: با توجه به شعار سال ۹۹ در راستای جهش تولید هم در بعد کمی و هم کیفی از اهمیت بسیار برخوردار است.


وی بیان کرد: با توجه به شرایط ویژه استان تهران که ۲۰ درصد جمعیت کشور در آن مستقر هستند و همچنین واحدهای صنعتی و تولیدی فعال موضوع تحقق جهش تولید با حساسیت خاصی پیگیری می شود.

استاندار تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رونق فضای کسب و کار افزود: تحقق این موضوع مستلزم ایجاد پنجره واحد و تشکیل دادگاه تجاری است که در جلسه رئیس دادگستری استان تهران نیز مطرح شد که مقدمات کار فراهم شده است.

محسنی بندپی همچنین تصریح کرد: در مورد ایجاد پنجره واحد باید به روند کار سرمایه گذاران و کارآفرینان سرعت بخشید و با حذف بوروکراسی زائد اداری و صدور مجوزهای بی نام با توجه به مزیت های نسبی شهرک های صنعتی و حوزه های سرزمینی استان تهران بتوان فضای کسب و کار را تعریف کرده و سرمایه گذاران فراخوان شوند.


استاندار تهران سپس ادامه داد: در حال حاضر ۱۴ طرح در بخش جهاد کشاورزی، ۷ طرح در حوزه صنعت و معدن، یک طرح در  شهرک های صنعتی، ۱۴ طرح در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۲ طرح در تعاون روستایی در شهرستان های استان تهران عملیاتی می شود.


وی بیان کرد: نخستین و مهم ترین پروژه اقتصاد مقاومتی، پروژه تکمیل سد ماملو است که آب آن به شهرک های صنعتی اختصاص داده شود که بتوان با تخصیص آن ۲ مشکل عمده در شهرک های صنعتی نخست کمبود آب موردنیاز صنعت و دیگری کمبود برق را برطرف کرد.


وی با اشاره به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق شعار سال بیان کرد: با ظرفیت های زیادی که در بخش شهرک های صنعتی در استان تهران وجود دارد سهم طرح های این بخش در جهش تولید قابل افزایش خواهد بود.


استاندار تهران سپس با اشاره به مشکلات ناشی از قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری افزود: بهبود فضای کسب و کار در استان تهران تا حد زیادی تحت تاثیر قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر قرار دارد که اگر بتوانیم این قانون را اصلاح کنیم گام بزرگی در راستای تحقق شعار سال برداشته ایم.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس