b_300_300_16777215_00_images_bandpeyy2.jpg


استاندار تهران گفت: برخی اراضی در شهرک های صنعتی به افرادی واگذار شده که برای مدت طولانی بلااستفاده مانده است که به رئیس جهاد کشاورزی و مدیر شهرک های صنعتی تکلیف شده که با مهلتی ۶ ماهه در صورت عدم اقدامی کاربردی اراضی به کارآفرین دیگری واگذار شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تسهیل در فرآیند جذب بخش خصوصی اظهار داشت: برای جلوگیری از اتلاف وقت سرمایه گذاران در بخش های مختلف، مجوزهای بی نام در حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی صادر می شود و همچنین زمین های واگذار شده به برخی سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی در صورت عدم بهره برداری خلع ید و به سایر متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی بیان کرد: برخی اراضی با هدف ایجاد واحدهای تولیدی در حوزه دامداری ها، مرغداری ها، پرورش گیاهان اعم از دارویی و گلخانه ای و همچنین برخی اراضی در شهرک های صنعتی به افراد واگذار شده که برای مدت طولانی بلااستفاده مانده است که به رئیس جهاد کشاورزی و مدیر شهرک های صنعتی تکلیف شده که با مهلتی ۶ ماهه در صورت عدم اقدامی کاربردی اراضی به کارآفرین دیگری واگذار شود.

استاندار تهران سپس با اشاره به معضل کم آبی در استان افزود: به کسانی که تخصیص آب داده شده ولی هیچ گونه بهره برداری از آن نشده است نیز مهلتی داده می شود تا در صورت عدم استفاده به مکانی دیگر واگذار شود.

محسنی بندپی در ادامه با بیان اینکه بیشترین آثار اقتصادی کرونا در استان تهران در بخش خدمات است تصریح کرد: از مجموع ۱۵۶ هزار نفر که برای بیمه بیکاری در استان تهران ثبت نام کرده اند حدود ۱۰۶ هزار نفر در کلانشهر تهران هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات مدیریت شده در مقابله با بیماری کرونا و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم طی روزهای اخیر شاهد کاهش میزان بستری و فوتی در استان تهران بودیم.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر