b_300_300_16777215_00_images_asgariostan.jpg


معاون استاندار تهران با اشاره به لزوم حل مشکلات ارزی واحدهای اقتصادی استان بر تسریع در تشکیل میز استان تهران در بانک مرکزی تاکید کرد.

حشمت الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم های استان با اشاره به لزوم تامین ماسک مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی اظهار داشت: طبق نیازسنجی دانشگاه ها، روند تولید و توزیع ماسک در استان تهران تسریع می شود.
 
وی ادامه داد: سازمان صنعت و معدن و همچنین سازمان غذا و دارو هماهنگی لازم را به عمل بیاورند تا تعداد ماسک مورد نیاز در کارخانه های استان تولید و بر اساس لیست تهیه شده توزیع صورت گیرد تا دانشگاه ها در تامین ماسک و اقلام بهداشتی با مشکل مواجه نشوند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ارزی واحدهای تولیدی و اقتصادی بزرگ استان تصریح کرد: این جلسات به صورت مستمر و با حضور نماینده بانک مرکزی برگزار می شود تا مشکلات واحدهای اقتصادی در این زمینه مرتفع شود.
 
عسگری سپس گفت: طبق مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل میز استان تهران در بانک مرکزی مصوب شده و پیگیر هستیم تا به زودی این امر محقق شود تا در روند بررسی و رفع مشکلات تسریع شود.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر