b_300_300_16777215_00_images_ostansh3.jpg


با حضور استاندار تهران در سامانه سامد 33 نفر از شهروندان به صورت تلفنی و حضوری موضوعات و مسائل خود را مطرح کردند که در نتیجه 80 درصد مشکلات مطرح شده مرتفع شد.

نظر به دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص پاسخگویی برخط فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران، "انوشیروان محسنی بندپی" استاندار تهران همراه با جمال زنگیشه مدیرکل بازرسی استانداری تهران امروز یکشنبه 16 شهریورماه از ساعت 14 الی 15 از طریق سامانه سامد و از ساعت 15 تا 16 در قالب ملاقات مردمی و با رعایت پروتکل های بهداشتی پاسخگوی مردم استان تهران بود.
 
استاندار تهران در این جلسه به صورت تلفنی پاسخگوی 20 نفر از شهروندان استان بود که با مطرح شدن مشکلات، بلافاصله دستور پیگیری و رفع مشکلات از سوی محسنی بندپی صادر شد؛ در ادامه نیز 13 نفر از شهروندان به صورت حضوری دغدغه های خود را مطرح کردند که با حضور مدیران مربوطه مسائل پیگیری و مورد رسیدگی قرار گرفت.

در نهایت نیز 80 درصد مطالبات شهروندان رفع شده و 20 درصد که نیاز به بررسی بیشتر داشت به صورت جدی پیگیری و اطلاع رسانی می شود.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر