b_300_300_16777215_00_images_ostandarie1.jpg


استاندار تهران با اشاره به لزوم اطلاع رسانی ظرفیت های گردشگری استان از اتخاذ تمهیدات خدمات سفر خبر داد.

محسن منصوری در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان تهران با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه ها اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های استان تهران به ویژه در حوزه گردشگری به خوبی بهره بگیریم و به منظور آشنایی صحیح در مورد این ظرفیت‌ها باید اطلاع‌رسانی دقیق انجام شود.

وی افزود: باید رویکرداقتصادی استان به سمت گردشگری سوق پیدا کند، در این راستا ظرفیت هایی همچون گردشگری زیارت با معرفی اماکن متبرکه و امامزادگان، ظرفیت‌های ورزشی و تاریخی از جمله در ری و ورامین به درستی مورد بهره‌برداری قرار گیرد، در موضوع گردشگری سلامت نیز بهترین بیمارستان‌ها و خدمات مربوط به استان تهران است.

منصوری با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های گردشگری بهره بگیریم و سرمایه‌گذاری در این بخش را جذب کنیم، گفت: در حوزه هتل‌سازی نیز باید اقدامات مناسب انجام شود و از سوی دیگر اقدامات فرهنگی نیز با کمک صداوسیما و رسانه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به لزوم تشکیل ستادهای متناظر شهرستانی و برنامه‌ریزی لازم برای سفرهای نوروزی تصریح کرد: مجموعه شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران باید برای فضاسازی شهر برنامه‌ریزی خاصی را داشته باشند چراکه این موارد حال و هوای مردم را تغییر می‌دهد، البته باید به بحث‌های محتوایی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

استاندار تهران در ادامه گفت: مباحث امنیتی و انتظامی نیز در شورای تامین مطرح شده و کشیک‌ها و امور کنترلی باید قبل از ایام عید و در ایام عید تشدید شود، بخشی از این کار بر عهده نیروی انتظامی و بخش دیگر توسط راهور انجام می‌شود، به علاوه پایگاه‌های شبانه‌روزی اورژانس، هلال‌احمر و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز باید برپا باشند و ستاد مدیریت بحران از چند روز مانده به عید باید در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حوزه راهداری برخی اصلاحات نیازمند هزینه چندانی نیست و تنها باید ساماندهی صورت گیرد، همچنین آموزش و پرورش نیز در حوزه اسکان در سطح استان تهران اقدامات لازم را انجام دهد؛ از سوی دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات باید موضوع خدمت‌رسانی را به صورت جدی دنبال کنند.

منصوری اظهار داشت: شهرستان‌هایی که محل عبور مسافرین هستند از جمله ری، فیروزکوه و پاکدشت باید بیشتر از سایر شهرستان‌ها، مسیرها را به لحاظ خدماتی و زیباسازی مورد توجه قرار دهند تا سفرهای خوبی برای مردم پیش‌بینی کنیم.

استاندار تهران تاکید کرد: اتخاذ تمامی این تمهیدات منوط به شرایط فعلی و عدم اجرای محدودیت‌های کرونایی است و اگر متاثر از شرایط کرونا، ستاد ملی تصمیمات جدیدی اتخاذ کند، متناسب با آن عمل می کنیم.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس