b_300_300_16777215_00_images_torabaly3.jpg
 
به همت آقای میثم ترابعلی دبیر انجمن صنفی مدیران سالن های سینمای ایران و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای پنجمین بار ، سینما هنر شهرستان با اکران فیلمهای سینمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر ، میزبان علاقه مندان به هنر هفتم می شود.
به گزارش خبرتهران ، در دیدار آقای میثم ترابعلی دبیر انجمن صنفی مدیران سالن های سینمای ایران با حسین قربانی مسئول اداره مذکور ، در خصوص نحوه و زمان اکران فیلمها و نیز بررسی راههای تسهیل حضور علاقه مندان در سینما از طریق  همکاری و هماهنگی با نهادهای فرهنگی هنری  و تبلیغات شهری و ... گفتگو شد.

حسین قربانی ضمن تشکر از تلاشهای دبیر انجمن صنفی مدیران سالنهای سینمای ایران و نیز پرسنل پر تلاش سینما هنر پیشوا افزود: از زمان تولد سینما، همواره هنر هفتم در جهان به عنوان رسانه ای تأثیر گزار همواره در دو قطب مخالف در خدمت ارزشها و ضد ارزشها بوده و در بسیاری موارد کشورهای سلطه جو از این ابزار برای استحاله افکار مردم تحت سلطه خود و توجیه رفتار غیر انسانی خود بهره جستند. وی اضافه کرد در این تقابل نابرابر، هنرمندان متعهد باید از این ابزار قدرتمند برای تولید شاهکارهایی در خدمت انسانیت و آرمانهای مقدس، استفاده کنند.

وی افزود:طبق توافقات انجام شده چون سنوات گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سینما هنر در حاشیه اکران فیلمهای فجر ، با برگزاری نمایشگاه های فرهنگی هنری و برنامه های جنبی لحظاتی شاد برای شهروندان ایجاد می­ کند.گفتنی است علاقه مندان می­ توانند برای تماشای فیلمهای فجر از طریق سایت سینما تیکت اقدام به خرید بلیط نمایند.

شایان ذکر است سینما هنر با مدیریت زوج سینمایی: آقای امیر ترابعلی و خانم مهدیه ترابعلی که از فعالان فرهنگی و هنری منطقه می باشند , مورد توجه اهالی هنردوست جنوبشرق استان تهران قرار گرفته است.

 

b_300_300_16777215_00_images_torab.jpg