b_300_300_16777215_00_images_kolangzani.jpg
عملیات احداث مدرسه شش کلاسه خیّرساز در روستای محمدآباد عرب ها، از توابع بخش جوادآباد ورامین روز سه شنبه آغاز شد.

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد در حاشیه این مراسم گفت: این مدرسه شش کلاسه به همت خیّرنیک اندیش سیدحسن طباطبایی و با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران احداث و طی یکسال به بهره برداری می رسد.
عباس کیوانلو افزود: این دومین پروژه خیرّساز در روستای محمدآباد است که با بهره برداری از آن، کلیه مدارس این روستا نوسازی و تجهیز می شود.
وی گفت: مهمترین برنامه آموزش و پرورش بخش جوادآباد، اجرای طرح نهضت مدرسه سازی در مناطق مختلف جوادآباد است به طوری که طی سه سال گذشته، ۱۰ مدرسه در این بخش از شهرستان ورامین احداث شده است.
کیوانلو افزود: آموزش و پرورش جواد آباد از ۵۴ آموزشگاه شامل ۳۰ مدرسه ابتدایی، ۱۵ مدرسه متوسطه دوره اول، ۶ مدرسه متوسطه دوره دوم نظری و ۳ مدرسه متوسطه دوره دوم کار دانش برخوردار است که ۱۳ مدرسه ابتدایی به صورت چندپایه اداره می شود و یک معلم نقش مدیر، معلم، معاون آموزشی، معاون پرورشی، معاون اجرایی و حتی نیروی خدماتی ارائه خدمت می کند.
وی اظهار داشت: جوادآباد، از کمترین میزان تراکم دانش آموزی در استان تهران با نرخ ۱۸.۵ برخوردار است و این مهم به دلیل پراکندگی جمعیت دانش آموزی به ویژه در مناطق روستایی است.
رئیس آموزش و پرورش جوادآباد ورامین افزود: جوادآباد از دو مدرسه دخترانه و پسرانه شبانه روزی با امکانات بسیاری مناسب خوابگاهی و سه وعده غذای گرم برخوردار است، مدرسه پسرانه در شهر جوادآباد ویژه دوره دوم متوسطه و کار دانش و مدرسه دخترانه در روستای خاوه ویژه دوره اول متوسطه و کار و دانش شامل خیاطی، کامپیوتر و حسابداری است.
وی گفت: در آموزش و پرورش جوادآباد ۴۴۵ فرهنگی به خدمت مشغول هستند.
کیوانلو تصریح کرد: درصد از جمعیت ۴ هزار و ۹۵۵ نفری دانش آموزان جوادآباد را اتباع تشکیل می دهند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس