b_300_300_16777215_00_images_ghasemimos.jpg

به پیشنهاد پرتال خبری خبرتهران ، مهندس سیدمصطفی قاسمی بخشدار جلیل آباد (شهرستان پیشوا) به عنوان بخشدار نمونه استان تهران در سال 1398 انتخاب شد.

رضا نورمحمدی مدیر پرتال خبرتهران گفت:بخشداري پايه ترين واحد دولت و واحد عملياتي آن مي باشد كه نقش مهم در ايجاد فضاي نشاط یا ايستايي در روستا دارد و بخشداران نقش ممتاز در پويايي منطقه داشته و ارتباط مستقيم با مردم دارند و محوري ترين نقش را در مديريت منطقه ايفا مي كنند.


وی افزود:بخشدار موفق بخشداری است که بتواند از ایده‌های دیگران استفاده کند و با توجه به تأثیر بخشداری بر روند زندگی شهروندان ، بخشداری انتقادها و پیشنهادهای مختلفی را از سوی مردم عادی و کارشناسان می‌پذیرد و از میان همه این انتقادات و پیشنهادات می‌توان ایده‌های مناسبی را استخراج کرد و پس از کارشناسی، اجرایی نمود.


نورمحمدی ادامه داد:در این راستا با عنایت به شاخص‌هایی مانند:مدیریت اقتصادی قوی ، نظارت منطقی ، تکمیل پروژه ها ، رضایت‌مندی از نحوه پاسخگویی به مردم ، در دسترس بودن مدیران بخشداری و انجام اقدامات به صورت جهادی ، به عنوان ملاک‌های انتخاب بخشدار نمونه ، و با بررسی تعدادی از خبرنگاران و کارشناسان سایت خبرتهران ، آقای مهندس سیدمصطفی قاسمی به عنوان بخشدار نمونه استان تهران در سال 1398 انتخاب و تقدیرنامه مربوطه به زودی تقدیم ایشان خواهد شد.

در قسمتی از متن تقدیرنامه مهندس سیدمصطفی قاسمی آمده است:

اندیشه و تلاش خادمان صدیق عمران و آبادی ایران زمین ، هیچگاه از یادها نخواهد رفت.خدای متعال را شاکریم که با درایت ومدیریت شایسته جنابعالی ، شاهد رشد و پیشرفت روزافزون بخش جلیل آباد در حوزه های مختلف هستیم.بدینوسیله به عنوان بخشدار نمونه استان تهران در سال 1398 از دیدگاه پرتال خبرتهران انتخاب می شوید.درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق ومخلوق را به همراه داشته است.امیدواریم در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر توسعه ، کوشا و پویا باشید.

رضا نورمحمدی - مدیر پرتال خبرتهران

مصطفی قاسمی بخشدار جلیل آباد,قاسمی بخشدار جلیل آباد,مصطفی قاسمی بخشدار نمونه استان تهران,بخشدار نمونه استان تهران, بخشدار نمونه