b_300_300_16777215_00_images_ghasemijalil.jpg


بخشدار جلیل آباد شهرستان پیشوا با بیان اینکه نظارت دقیق شوراها و حضور منظم در جلسات باعث رفع بخش عمده‌ای از مشکلات روستا می شود، گفت: شوراها باید به عنوان بازوان دهیاران و بخشدار، همواره با مشورت‌دهی، دلسوزی و دغدغه‌مندی برای توسعه و آبادانی روستاها کمک نمایند.

مهندس سیدمصطفی قاسمی در نشست هم اندیشی به مناسبت روز شوراها اظهار داشت: کارهای مطلوبی که تاکنون در روستاها انجام شده و یا در دست اقدام قرار دارد همه به پشتوانه همت شوراها و هدایت‌های نماینده محترم دولت در شهرستان بوده است.

وی گفت: مردم شوراها را به نمایندگی خویش برای رفع مشکلات و تنگناها برگزیده اند و لازم است تا شوراها با نقش‌آفرینی موثر بسترسازی لازم را برای تحقق مطالبات عمومی صورت دهند.

بخشدار جلیل آباد بیان کرد: تلاش می‌کنیم با هم افزایی، کمک و برنامه‌ریزی، شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و سایر امور در روستاها افزایش یافته و برنامه‌های مدنظر دولت و فرماندار در روستاهای پیشوا اجرایی گردد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت دقیق شوراها و حضور منظم در جلسات باعث رفع بخش عمده‌ای از مشکلات می شود، افزود: شوراها باید به عنوان بازوان دهیاران و بخشدار، همواره با مشورت‌دهی، دلسوزی و دغدغه‌مندی برای توسعه و آبادانی روستاها کمک نمایند.

قاسمی تصریح کرد: به‌عنوان نماینده دولت در بخش وظیفه خود می‌دانم هر زمان مسئله‌ای در هر روستایی رخ دهد به‌سرعت در محل حاضر شده و پیگیری‌های لازم را انجام دهم زیرا معتقدم از هر فرصتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس