b_300_300_16777215_00_images_ghasemijalil.jpg


بخشدار جلیل آباد شهرستان پیشوا با بیان اینکه نظارت دقیق شوراها و حضور منظم در جلسات باعث رفع بخش عمده‌ای از مشکلات روستا می شود، گفت: شوراها باید به عنوان بازوان دهیاران و بخشدار، همواره با مشورت‌دهی، دلسوزی و دغدغه‌مندی برای توسعه و آبادانی روستاها کمک نمایند.

مهندس سیدمصطفی قاسمی در نشست هم اندیشی به مناسبت روز شوراها اظهار داشت: کارهای مطلوبی که تاکنون در روستاها انجام شده و یا در دست اقدام قرار دارد همه به پشتوانه همت شوراها و هدایت‌های نماینده محترم دولت در شهرستان بوده است.

وی گفت: مردم شوراها را به نمایندگی خویش برای رفع مشکلات و تنگناها برگزیده اند و لازم است تا شوراها با نقش‌آفرینی موثر بسترسازی لازم را برای تحقق مطالبات عمومی صورت دهند.

بخشدار جلیل آباد بیان کرد: تلاش می‌کنیم با هم افزایی، کمک و برنامه‌ریزی، شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و سایر امور در روستاها افزایش یافته و برنامه‌های مدنظر دولت و فرماندار در روستاهای پیشوا اجرایی گردد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت دقیق شوراها و حضور منظم در جلسات باعث رفع بخش عمده‌ای از مشکلات می شود، افزود: شوراها باید به عنوان بازوان دهیاران و بخشدار، همواره با مشورت‌دهی، دلسوزی و دغدغه‌مندی برای توسعه و آبادانی روستاها کمک نمایند.

قاسمی تصریح کرد: به‌عنوان نماینده دولت در بخش وظیفه خود می‌دانم هر زمان مسئله‌ای در هر روستایی رخ دهد به‌سرعت در محل حاضر شده و پیگیری‌های لازم را انجام دهم زیرا معتقدم از هر فرصتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر