b_300_300_16777215_00_images_moharab.jpg

این کارگاه تولیدی که به همت دو زوج معلول ورامینی روز چهارشنبه آغاز به کار کرد ، در زمینه بسته بندی حبوبات فعالیت می کند.
معاون سیاسی انتظامی فرماننداری ورامین در این مراسم گفت : این دو زوج جوان با راه اندازی این کارگاه ثابت کردند که جمله معلولیت ، محرومیت نیست فقط در شعار خلاصه نمی شود بلکه واقعیتی است که اگر به آن توجه شود می تواند به بروز استعدادهای معلولان منجر شود.
عباسعلی سعیدیان افزود : ظرفیت بهزیستی در حمایت از توانخواهان علاوه بر حمایت های مادی و معنوی باید به سمت مستقل ساختن آنان پیش رود تا افراد دیگری نیز بتوانند از حمایت های این سازمان برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: ایجاد فرصت های شغلی به عنوان اولویت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و همه افراد وظیفه دارند تا با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان زمینه این مهم را فراهم کنند.
دهیار روستای محمدآباد عرب ها نیز گفت : این زوج معلول که با فعالیت خود ، هشت فرصت شغلی برای سایر معلولان به وجود آورده اند در حال حاضر در محلی استیجاری مشغول به کار می باشند که تلاش می شود تا با همکاری مسئولان ، مکان مناسبی برای فعالیت آن ها ایجاد شود.
حمید معماری بیان کرد: پیشنهاد اهداء ۲۰۰ متر مربع از اراضی روستا به این زوج معلول به شورای اسلامی روستای محمد آباد ارائه شده تا پس ازتصویب با همکاری بهزیستی و بنیاد مسکن ، مکانی مناسب برای ادامه فعالیت اقتصادی این افراد احداث و به رایگان در اختیار آن ها قرار گیرد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس