b_300_300_16777215_00_images_moharab.jpg

این کارگاه تولیدی که به همت دو زوج معلول ورامینی روز چهارشنبه آغاز به کار کرد ، در زمینه بسته بندی حبوبات فعالیت می کند.
معاون سیاسی انتظامی فرماننداری ورامین در این مراسم گفت : این دو زوج جوان با راه اندازی این کارگاه ثابت کردند که جمله معلولیت ، محرومیت نیست فقط در شعار خلاصه نمی شود بلکه واقعیتی است که اگر به آن توجه شود می تواند به بروز استعدادهای معلولان منجر شود.
عباسعلی سعیدیان افزود : ظرفیت بهزیستی در حمایت از توانخواهان علاوه بر حمایت های مادی و معنوی باید به سمت مستقل ساختن آنان پیش رود تا افراد دیگری نیز بتوانند از حمایت های این سازمان برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: ایجاد فرصت های شغلی به عنوان اولویت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و همه افراد وظیفه دارند تا با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان زمینه این مهم را فراهم کنند.
دهیار روستای محمدآباد عرب ها نیز گفت : این زوج معلول که با فعالیت خود ، هشت فرصت شغلی برای سایر معلولان به وجود آورده اند در حال حاضر در محلی استیجاری مشغول به کار می باشند که تلاش می شود تا با همکاری مسئولان ، مکان مناسبی برای فعالیت آن ها ایجاد شود.
حمید معماری بیان کرد: پیشنهاد اهداء ۲۰۰ متر مربع از اراضی روستا به این زوج معلول به شورای اسلامی روستای محمد آباد ارائه شده تا پس ازتصویب با همکاری بهزیستی و بنیاد مسکن ، مکانی مناسب برای ادامه فعالیت اقتصادی این افراد احداث و به رایگان در اختیار آن ها قرار گیرد.