b_300_300_16777215_00_images_dehyaran.jpg

در این جلسه که با حضور محمدرضا یوسفی فرمانداری ، معاونین فرمانداری ، بخشداران  مرکزی و جوادآباد ، رؤسای ادارات و دهیاران ورامین برگزارشد ، مسائل مربوط به رشد و توسعه مناطق روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه گفت : دولت یازدهم و دوازدهم با توجه ویژه خود به مناطق روستایی ، بسیاری از امکاناتی که حتی در شهرها نظیر آن یافت نمی شود ، به مناطق روستایی آورده و این امر به ماندگاری روستائیان در محل زندگی خود کمک شایانی کرده است.
محمدرضا یوسفی افزود : امروز تمامی روستاهای شهرستان ورامین از زیرساخت های لازم در بخش های مختلف آب ، برق ؛ گاز ، تلفن ، راه مناسب روستایی و دیگر امکانات رفاهی برخوردارند که این نشان از اهتمام ویژه دولت و نظام به ماندگاری روستائیان و افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی دارد.
وی اظهار کرد: هر چند که تأمین زیرساخت های توسعه ، به سازی معابر روستایی و فعالیت های عمرانی برای ماندگاری روستائیان در محل زندگی و جلوگیری از مهاجرت لازم است ولی مهمترین اصل برای روستائیان ، افزایش درآمد و ایجاد فرصت های شغلی پایدار است.
یوسفی افزود : خرج کردن پول برای عمران و آبادانی آسان است ولی مهم این است که پولی که به روستاها اختصاص پیدا می کند ، با اجرای طرح های اقتصادی  برای روستائیان درآمد ایجاد کرده و فرصت شغلی به وجود آورد.
فرماندار ورامین با اشاره به طرح اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به پروژه های تولیدی و اشتغالزایی روستائی از سوی دولت گفت :دولت با همراهی مجلس ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای طرح های تولیدی و اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته که این امر به ایجاد فرصت های شغلی پایدار کمک شایانی می کند.
وی بیان کرد:این تسهیلات با سود ۶ درصد ، با دوره تنفس ۳ ساله و بازپرداخت شش ساله در نظر گرفته شده است.
یوسفی تصریح کرد: بخشداران و دهیاران وظیفه دارند تا نحوه دریافت این تسهیلات را اطلاع رسانی کرده و به توسعه فعالیت های تولیدی در روستا کمک کنند.

فرمانداری ورامین,فرماندار ورامین,فرمانداری شهرستان,فرماندار شهرستان,یارانه,بلیت,سفر,فرمانداری,بخشداری,دهیاری,استانداری,ارز,دلار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس