b_300_300_16777215_00_images_dehyaran.jpg

در این جلسه که با حضور محمدرضا یوسفی فرمانداری ، معاونین فرمانداری ، بخشداران  مرکزی و جوادآباد ، رؤسای ادارات و دهیاران ورامین برگزارشد ، مسائل مربوط به رشد و توسعه مناطق روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه گفت : دولت یازدهم و دوازدهم با توجه ویژه خود به مناطق روستایی ، بسیاری از امکاناتی که حتی در شهرها نظیر آن یافت نمی شود ، به مناطق روستایی آورده و این امر به ماندگاری روستائیان در محل زندگی خود کمک شایانی کرده است.
محمدرضا یوسفی افزود : امروز تمامی روستاهای شهرستان ورامین از زیرساخت های لازم در بخش های مختلف آب ، برق ؛ گاز ، تلفن ، راه مناسب روستایی و دیگر امکانات رفاهی برخوردارند که این نشان از اهتمام ویژه دولت و نظام به ماندگاری روستائیان و افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی دارد.
وی اظهار کرد: هر چند که تأمین زیرساخت های توسعه ، به سازی معابر روستایی و فعالیت های عمرانی برای ماندگاری روستائیان در محل زندگی و جلوگیری از مهاجرت لازم است ولی مهمترین اصل برای روستائیان ، افزایش درآمد و ایجاد فرصت های شغلی پایدار است.
یوسفی افزود : خرج کردن پول برای عمران و آبادانی آسان است ولی مهم این است که پولی که به روستاها اختصاص پیدا می کند ، با اجرای طرح های اقتصادی  برای روستائیان درآمد ایجاد کرده و فرصت شغلی به وجود آورد.
فرماندار ورامین با اشاره به طرح اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به پروژه های تولیدی و اشتغالزایی روستائی از سوی دولت گفت :دولت با همراهی مجلس ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای طرح های تولیدی و اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته که این امر به ایجاد فرصت های شغلی پایدار کمک شایانی می کند.
وی بیان کرد:این تسهیلات با سود ۶ درصد ، با دوره تنفس ۳ ساله و بازپرداخت شش ساله در نظر گرفته شده است.
یوسفی تصریح کرد: بخشداران و دهیاران وظیفه دارند تا نحوه دریافت این تسهیلات را اطلاع رسانی کرده و به توسعه فعالیت های تولیدی در روستا کمک کنند.

فرمانداری ورامین,فرماندار ورامین,فرمانداری شهرستان,فرماندار شهرستان,یارانه,بلیت,سفر,فرمانداری,بخشداری,دهیاری,استانداری,ارز,دلار