b_300_300_16777215_00_images_ghar14011.jpg


شهردار پرتلاش و دلسوز قرچک از ساخت بزرگترین آرامستان شهرستان‌های استان تهران در نیمه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.


عطیه مومنی - خبرتهران:محسن خرمی شریف شهردار قرچک در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد با تاکید بر همکاری و همراهی اصحاب رسانه جنوب‌شرق استان تهران، اظهار کرد: مجموعه شهری در آینه رسانه ها موضوعات و مباحث ریز و درشتی را در توان خود توانست محقق کند که این مسیر ادامه دار خواهد بود و با گوشی شنوا از سوی رسانه مبنی بر انتقادات و پیشنهادات مسیر پیشرفت را با جدیت ادامه خواهیم داد.


وی افزود: همت همگانی شهرستان و مدیریت شهری موجب توسعه و پیشرفت قرچک شده است که می توان به ساخت پردیس سینمایی در ضلع شرقی پارک جنگلی طی مدت زمان کوتاه به بهره برداری رسید و در سرانه خدماتی می توان به نمایشگاه دائمی در قلب شهر اشاره کرد که عموم مردم می توانند از این نمایشگاه استفاده کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری، ساخت بزرگترین آرامستان شهرستان‌های استان تهران است که در نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.


وی اظهار کرد: در سال گذشته در شهر قرچک حدود ۱۳ پارک کوچک و بزرگ محله محور احداث و  تمامی اتوبوس‌های شهر قرچک بهسازی و بروزرسانی شد.
شهردار قرچک گفت: پیاده‌روسازی خیابان محمدآباد قرچک از برنامه‌هایی است که از ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع می‌شود تا خواسته بیش از ده ساله کسبه محل محقق شود که این مهم همراهی شهروندان را نیز می‌طلبد تا با مجموعه شهری و شهرداری همراهی داشته باشند.
خرمی شریف تاکید کرد: بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری قرچک ۴۲۷ میلیارد تومان و اصلاح و متمم شده تبدیل شد به ۶۶۰ میلیارد تومان و رقم قطعی بودجه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۳۹ درصدی به ۹۲۲ بوده است.


وی با اشاره به پروژه‌های شهری در دست اقدام شهرداری قرچک گفت: آماده‌سازی پارک هنرمندان، سایت آرامستان، ساخت ساختمان سازمان فرهنگی اجتماعی و فعالیت‌های موضع ستاد بازآفرینی را در نظر داریم.
شهردار قرچک ادامه داد: احداث سه سوله ورزشی، احداث زمین چمن مصنوعی، نصب دوربین‌های سرعت، هوشمندسازی تابلوهای ترافیکی و تعریض خیابان فردیس که این مهم در سال آینده به منصه ظهور می‌رسد، احداث دومین پمپ بنزین شهری در سال آینده و بودجه شهرداری هم بر همین اساس نوشته شده است.
خرمی شریف بیان داشت: یکی از وظایف مدیریت شهری بهبود و استانداردسازی وضعیت بحران می باشد که در این راستا دو سالن مجهز بحران در چند نقطه شهر به بهره برداری رسید.


وی ادامه داد: سرزمین جوان یکی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است که مزین به نام حضرت علی اکبر(ع) می‌باشد که نوع اجرای آن در حال انجام است که در دل خود پیست اسکی و سالن پذیرایی برای امر مقدس ازدواج جوانان شهرستان و دیگر خدمات فرهنگی و تفریحی است.
شهردار قرچک با اشاره بر مهم دانستن وضعیت تردد شهروندان، اظهار داشت: کمربندی شمالی در حال پیشرفت است که با وجود افزایش هزینه چندین برابر همچنان به سوی بهره برداری هر روز نزدیکتر خواهیم شد.
این مدیر شهری با اشاره به تردد سالم و سریع در مرکز شهر از ایجاد لاین ویژه دوچرخه سواری حد فاصل میدان شهید ستاری تا میدان امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: شهر سلامت یکی از اهداف مهم مدیریت شهری قرچک می باشد که با ایجاد لاین سلامت که مختص به دوچرخه سواری می باشد با تجهیز ایستگاه دوچرخه به کاهش ترافیک و حمل و نقل سلامت عمومی کمک خواهد کرد.


خرمی شریف در پایان اظهار کرد: دو پلاک ایتالران و سفالران در مرکز شهر با مساحت 37 هکتار قرچک وجود دارند و سرانه 71 درصدی آن به شهرداری قرچک اختصاص یافته است که حدود 26هکتار است و 14 هکتار آن توسط شهرداری به مجموعه تفریحی و ورزشی اختصاص یافته است و دو هکتار آن به سرانه های فرهنگی ورزشی اختصاص خواهد یافت.


گفتنی است در انتهای این نشست خبری ، از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل شد.

شهرداری قرچک,شهردار قرچک,مهندس خرمی شریف شهردار قرچک,قرچک

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس