b_300_300_16777215_00_images_pardiss2.jpg

بزرگترین و معتبرترین رویداد فناوارنه ایران و خاورمیانه با همکاری شهرداری پردیس و با حضور جمعی از مدیران ارشد حوزه فناوری کشور در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان که از میهمانان ویژه این مراسم بود، از غرفه شهرداری پردیس نیز بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری پردیس در برگزاری این رویداد فناوارنه بین المللی در دفتر خاطرات غرفه شهرداری پیامی به یادگار نوشت که در بخشی از آن آمده است، "امیدوارم همکاری و هماهنگی شهرداری پردیس با پارک علم و فناوری همچنان مستمر و پاینده باشد تا زمینه سازی برای رشد و توسعه کشور و اشتغال متخصصین جوان فراهم آید".

همچنین در بخش دیگری از این پیام آمده است، "آینده شهر پردیس در گرو توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال برترین سرمایه های انسانی کشور در داخل و خارج از کشور است و قطعا این موضوع در هیچ شهر دیگر کشور تکرار نخواهد شد؛ مجدد از این اهتمام و همکاری شهردار محترم پردیس تشکر می کنم".

شهرداری,شهرداری شهر,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس