habighomi.jpg

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا در پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

هلال احمر، سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی فارغ از مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی، همیشه در حمایت و خدمت به دو شادوش اقشار مختلف مردم در هنگام نیازمندی ایستاده اند.

جمعیت هلال احمر در جمهوری اسلامی ایران همواره در جهت تحقق اهداف چهارگانه جمعیت یعنی تامین احترام انسانها  ،کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسانها تلاش مداوم دارند.

اکنون که در آستانه گرامیداشت هفته هلال احمر قرار داریم مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند این مجموعه خدوم و ارزشمند در اجرای برنامه ها و فعالیت های امدادی و  بشر دوستانه، جمع آوری کمک به آسیب دیدگان، حضور در بحران ها و حضور موثر در ستاد بحران شهرستان اعلام می داریم.


امیدواریم این مجموعه جمعیت هلال احمر ، در پرتو توجهات حضرت حق در راه خدمت به نیازمندان و حادثه دیدگان و در تمامی مراحل زندگی موفق و موید باشند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر