b_300_300_16777215_00_images_parsarobat.jpg


شهردار رباط کریم در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر رباط کریم که در معیت معاونین و اعضای محترم شورای اسلامی شهر انجام شد از سرعت عمل و پیشرفت مطلوب احداث میدان "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" خبر داد.

مهندس اصغر پارسا اظهار داشت: احداث میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از پروژه های بزرگ و ماندگار مدیریت شهری در سال ۹۹ بشمار خواهد رفت.
 شهردار رباط کریم درتشریح این پروژه ارزشمند گفت: میدان فوق بصورت بیضی شکل در حال احداث است که ضمن ساماندهی ورودی غربی شهر رباط کریم، به یکی از زیباترین میادین شهر تبدیل خواهد شد.
 وی ادامه داد: این پروژه در افزایش ایمنی، دسترسی های مورد نیاز و روان سازی تردد خودروها موثر بوده و سهم خوبی در رابطه با کاهش مصرف سوخت و زمان دارد که تلاشمان بر این است تا دهه مبارک فجر سالجاری افتتاح و به بهره برداری برسد.
 سکاندار مدیریت شهری رباط کریم احداث و نامگذاری میدان مذکور، بنام سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را نماد قدرشناسی مردم دانست و خاطرنشان ساخت: مردم هیچگاه مجاهدتهای شهدای راه دین و قرآن را فراموش نخواهند کرد و مدیریت شهری نیز کمترین کاری که می‌تواند برای زنده نگه داشتن یاد و نام آن عزیزان انجام دهد، این است که پروژه های خود را مزین به نام شهدای والامقام کند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس