b_300_300_16777215_00_images_parsarobat.jpg


شهردار رباط کریم در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر رباط کریم که در معیت معاونین و اعضای محترم شورای اسلامی شهر انجام شد از سرعت عمل و پیشرفت مطلوب احداث میدان "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" خبر داد.

مهندس اصغر پارسا اظهار داشت: احداث میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از پروژه های بزرگ و ماندگار مدیریت شهری در سال ۹۹ بشمار خواهد رفت.
 شهردار رباط کریم درتشریح این پروژه ارزشمند گفت: میدان فوق بصورت بیضی شکل در حال احداث است که ضمن ساماندهی ورودی غربی شهر رباط کریم، به یکی از زیباترین میادین شهر تبدیل خواهد شد.
 وی ادامه داد: این پروژه در افزایش ایمنی، دسترسی های مورد نیاز و روان سازی تردد خودروها موثر بوده و سهم خوبی در رابطه با کاهش مصرف سوخت و زمان دارد که تلاشمان بر این است تا دهه مبارک فجر سالجاری افتتاح و به بهره برداری برسد.
 سکاندار مدیریت شهری رباط کریم احداث و نامگذاری میدان مذکور، بنام سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را نماد قدرشناسی مردم دانست و خاطرنشان ساخت: مردم هیچگاه مجاهدتهای شهدای راه دین و قرآن را فراموش نخواهند کرد و مدیریت شهری نیز کمترین کاری که می‌تواند برای زنده نگه داشتن یاد و نام آن عزیزان انجام دهد، این است که پروژه های خود را مزین به نام شهدای والامقام کند.