b_300_300_16777215_00_images_taheriestandard.jpg


محمدحسین طاهری گفت: برچسب مشخصات و اطلاعات فنی "فرش ماشینی" اجباری بوده و توزیع و فروش این فرآورده بدون برچسب دارای کد استاندارد ممنوع است.

به گزارش خبرتهران ، محمدحسین طاهری توضیح داد: برچسب مشخصات و اطلاعات فنی فرآورده "فرش ماشینی" طبق استاندارد ملی شماره1360، مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و مطابق ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، توزیع و فروش فرآورده مذکور بدون برچسب حاوی مشخصات فنی و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد و یا تایید سازمان ملی استاندارد ایران ممنوع می‌باشد.
وی درخصوص دلیل و مزیت اجباری بودن استاندارد برچسب فرش ماشینی برای مصرف‌کنندگان افزود: بر روی برچسب‌های دارای نشان استاندارد می باید اطلاعاتی نظیر مشخص بودن جنس نخ تار و پود، خواب فرش، تراکم شانه، پود و گره، درجه فرش و سایر اطلاعات فنی درج شود و مصرف‌کنندگان در انتخاب فرش مورد نظر با توجه به ویژگی‌های مذکور، فرش خریداری نمایند که این امر مانع از تخلف افراد سودجو می‌شود.
این مقام مسؤول تاکید کرد: در صورت مشاهده فرش ماشینی بدون برچسب حاوی اطلاعات فنی و کد ده رقمی استاندارد در مراکز توزیع و فروش، فرآورده مذکور توقیف و با متخلفین مطابق قانون برخورد می‌شود.
طاهری در پایان ادامه داد: تولیدکنندگان باید کد ده رقمی استاندارد را به همراه مشخصات فنی بر روی برچسب درج نمایند و شهروندان نیز جهت حصول اطمینان از اصالت برچسب، کد ده رقمی درج شده را به شماره پیامکی 10001517 ارسال نمایند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس