b_300_300_16777215_00_images_khoramsharif.jpg


محسن خرمی شریف شهردار قرچک به همراه فرزاد دلیوندانی معاون فنی و عمرانی شهرداری از پروژه‌های عمرانی شامل آرامستان بهشت فاطمه (س) و بارانداز پسماند زباله بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آن‌ها قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این بازدید از افتتاح فاز اول بزرگ‌ترین آرامستان شهرستان‌های استان تهران در شهرستان قرچک بانام بهشت فاطمه در نیمه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی بابیان اینکه عملیات متعدد عمرانی در سایت آرامستان همچنان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ادامه دارد، افزود: هم‌اکنون 2 سوله تطهیر، تسطیح و زیرسازی معابر، جدول‌گذاری و کف‌پوش با نظارت مهندسین ناظر شهرداری در حال اجرا است.

شهردار قرچک گفت: برای آرامستان بهشت فاطمه 170 هکتار زمین در نظر گرفته‌شده است که 5 هزار قبر در این فضا آماده خواهد شد و در آن بخش‌های مختلفی شامل سالن تطهیر و انتظار، ساختمان اداری، قطعه نام‌آوران، خانوادگی و... پیش‌بینی‌شده است.

خرمی شریف در پایان اظهار کرد: این پروژه باهدف ارتقاء خدمات‌دهی به شهروندان در حال انجام است و فاز اول این آرامستان نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.