b_300_300_16777215_00_images_qiamdasht.jpg

شهر قیامدشت خود را برای افتتاح، بهره برداری و یا احداث چندین پروژه مهم عمرانی، فرهنگی و خدماتی آماده می کند.قرار است همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه امام رضا(ع) این شهر بطور رسمی آغاز گردد.

برای احداث و راه اندازی این واحد آموزشی که در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع و با زیر بنایی به میزان ۱۷۰۰ متر مربع در طول مدت یکسال احداث و تجهیز شده است، اعتباری بالغ بر ۷۵میلیارد ریال جهت تملک و مبلغی به میزان ۵۸ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن تخصیص داده شده است.
بلوار شهید باهنر و دو میدان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و نماز واقع در این بلوار نیز از دیگر برندهای عمرانی جنوب شرقی استان تهران است.
برای تملک این بلوار ۹۰۰ متری که بار ترافیکی ضلع شرقی شهر را کاهش داده و سهولت دسترسی شهروندان را بعد از چندین سال به معابر اصلی شهر میسر می سازد ، ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و مبلغی به میزان ۸۰ میلیارد ریال نیز صرف انجام امور زیرساختی این پروژه همچون روشنایی، فضای سبز،آسفالت،جدول گذاری و پل بتنی کانال آب شده است.
فاز دوم این بلوار که شامل المان های میادین است نیز در عید سعید فطر رونمایی خواهد شد.
آغاز احداث بوستان ۲/۵ هکتاری با اعتبار تملکی ۲۰۰ میلیارد ریال و همچنین آغاز احداث سالن ورزشی آن هم با اعتباری به میزان ۴۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات عمرانی طلایی ترین شهر استان تهران در رفع محرومیت های شهری و توزیع عادلانه امکانات شهری در ضلع شرقی شهر است.
از زمان تاسیس و استقرار حوزه مدیریت شهری مستقل در قیامدشت چهره این شهر دگرگون شده و پروژه های مهمی که معضل حتی بیست ساله این شهر بوده با همت و کوشش اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار،مدیران و پرسنل  شهرداری قیامدشت به منصه ظهور رسیده است.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداري تهران , يارانه , استانداري تهران , فرمانداري تهران , رضا نورمحمدي , عطيه مومني , ايرانگردي , گردشگري , بليت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قيمت ارز , قيمت دلار , بخشداري , دهياري , شوراي اسلامي شهر , پرسپوليس , استقلال , ليگ برتر