b_300_300_16777215_00_images_sht.jpg


معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از میدانگاه شهدای صادقیه به تشریح پروژه های در دست اقدام این معاونت پرداخت.

عباس شعبانی در مراسم بهره برداری از میدانگاه شهدای صادقیه درجمع خبرنگاران گفت: پروژه ای مشابه این پروژه هم در ورودی شمالی مترو صادقیه داریم که در تلاش هستیم در دهه فجر به بهره برداری برسد.
معاون فنی  عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه دیگر ما در سال ۱۴۰۱ در منطقه ۸ در خیالستان‌زندگی افتتاح خواهد شد که به واسطه این پروژه دو پهنه شرقی و غربی منطقه ۸ در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به هم متصل می‌ شود. به طوری که مشکل جداشدگی این دو منطقه که به واسطه احداث پروژه بزرگراه امام علی (ع) رخ داد، رفع می گردد.
شعبانی افزود: پروژه دیگر در میدان امام خمینی(ره) معروف به پروژه بلدیه است که هم حوزه میدانگاهی ما را پوشش می دهد و هم ساختمانی که مربوط به شهرداری سابق تهران است را احیا می کند که یک موزه فاخر است.
او بیان کرد: ساختمان این پروژه در حال اتمام است ولی جزئیات زیادی در داخل ساختمان وجود دارد که فکر می‌کنم در ابتدای سال آینده تمام شده به بهره برداری خواهد رسید.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران